טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

מוצרים טבעוניים חדשים יוצאים לשוק על בסיס קבוע, ולנו נשאר רק ליהנות מהמגוון

צוות טבעוניוז 26.2.2020

מוצרים טבעוניים חדשים יוצאים לשוק על בסיס קבוע, ולנו נשאר רק ליהנות מהמגוון
Everyday Bliss - הגלידות הטבעוניות החדשות של Coconut Bliss

מוצרים טבעוניים חדשים יוצאים לשוק בארץ ומחוצה לה כל הזמן. להלן מספר מוצרים שיצאו לאחרונה לשוק בעולם, עליהם מדווחים אתרי חדשות הטבעונות:

חברת המזון האיטלקית ברילה, יצרנית הפסטה הגדולה בעולם, הסירה את הביצים מקו המוצרים המועשרים בחלבון שלה Protein+, כך מדווח המגזין הטבעוני VegNews. קו המוצרים כולל מספר סוגים של פסטה על בסיס עדשים, חומוס ואפונה - והם אינם מכילים מרכיבים מן החי בכלל. הקו החדש מכיל את אותה כמות חלבון כמו הקו הקודם, והוא זמין אצל משווקים ברחבי העולם.

נשיא המחלקה האמריקאית של החברה, ז'אן פייר קומטה, אמר: "אנחנו כל הזמן עוקבים אחר המגמות ומציעים מוצרים שמתאימים לצרכי הלקוחות. במקרה הזה אנו מתמקדים באנשים שמנהלים אורח חיים טבעוני אבל רוצים יותר חלבון. שינוי המתכון של Protein+ הוא דוגמה מושלמת למחויבות שלנו לחדשנות ולמסירות שלנו לאספקת מוצרי פסטה עשויים מרכיבים פשוטים ובריאים".

לכתבה המלאה:
Barilla Removes Eggs From Protein Pasta Line to Serve Vegan Customers

מותג הגלידות הטבעוניות Coconut Bliss השיק השבוע קו מוצרים חדש במחירים אטרקטיביים בשם Everyday Bliss. מדובר בגלידות אורגניות על בסיס חלב קוקוס בארבעה טעמים חדשים: קרמל מקיאטו, צ'יפס חמאת בוטנים מלוח, שוקולד צ'יפס קרמל מלוח ו-'מערבולת' בראוני וניל. המחיר המוצע לצרכן הוא 5.49 דולר לפינט, לעומת 6.99 בהם נמכרים מוצרי החברה האחרים.

מנכ"ל Coconut Bliss, קים גיבסון קלארק, אמר: "אנחנו רוצים לייצר את הגלידה הטובה ביותר לכולם, והיא טבעונית ממש במקרה. Everyday Bliss נוצרה בזהירות במחיר ובטעמים שמתאימים לצרכי הקהל הרחב וכפתרון לצרכים ולמגבלות התזונתיים היומיומיים. מעריצינו ישמחו לדעת כי קו המוצרים החדש מתפאר באותם סטנדרטים של טעם ואיכות בזכותם אנו מוכרים."

לכתבה המלאה:
Coconut Bliss Launches Affordable Vegan Ice Cream Line

רשת חנויות הממתקים הקנדית Squish השיקה לאחרונה קו סוכריות גומי טבעוניות בצורת גורי פילים - בחנויות הפיזיות שלה וגם בחנויות המקוונות. הסוכריות עשויות על בסיס פקטין, ממותקות על ידי מיצי פירות וצבועות על ידי דובדבנים, גזר שחור וכורכום. הן זמינות בשישה טעמים: פסיפלורה, תות, גוג'י ברי, דובדבן, ליצ'י וקיווי.

ברשת, הסוכריות זמינות בשקיות של 120 גרם בעלות של 6 דולרים קנדיים (כ-15.5 שקלים) ובקופסאות של 160 גרם בעלות של 8 דולרים קנדיים (כ-20.7 שקלים).

על פי תאור המוצר, "פילים נמנים עם בעלי החיים הטבעוניים הגדולים בעולם, ולכן הגיוני שסוכריות הפילים שלנו תהיינה טבעוניות".

רוב הסוכריות הנמכרות ברשת הן על בסיס סוכר סלק על מנת להימנע משימוש בעצמות בעלי חיים בשביל לעבד את הסוכר. בנוסף לגורי פילים, הרשת משווקת סוכריות גומי במגוון צורות כמו דינוזאורים, פלחי אשכוליות, כרישים, אננס, תנינים, פלמינגו ודובונים.

לכתבה המלאה:
Canadian Candy Store Launches Vegan Baby Elephant Gummies

יצרנית השוקולד הבריטית קדברי (Cadbury) משיקה בימים אלו שוקולד 'חלב' טבעוני. השמועות על כך התחילו כבר לפני כשנה בפייסבוק. מערכת אתר חדשות הטבעונות Live Kindly שלחה לחברה אימייל ושאלה לפשר העניין, וקיבלה את התשובה הבאה: "אנחנו מודעים מאוד לעלייה בהתעניינות הצרכנים במוצרים טבעוניים ויש לנו צוות מחקר ופיתוח מוכשר שמתרכז בפיתוח מוצרים חדשים. בינתיים אין לנו תכניות מיידיות לשוקולד טבעוני, אך יש לנו הרבה רעיונות מרגשים בתהליכי פיתוח".

לעומת זאת, העיתון The Telegraph מדווח, כי תאגיד מוצרי הצריכה מונדלז, הבעלים של המותג קדברי, עומל על פיתוח שוקולד 'חלב' טבעוני מזה שנתיים. התאגיד אישר לאחרונה כי הוא מתכנן שהמוצר החדש יהיה תחת המיתוג של קדברי. דובר מונדלז אמר: "אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו כל הזמן על מנת לפתח ולספק לאנשים מבחר גדול יותר [של מוצרים]. לכן אנו שוקלים לפתח שוקולד 'חלב' טבעוני של קדברי".

מטעם התאגיד נמסר כי המוצר תוכנן לצאת בינואר, במקביל לקמפיין Veganuary, אך ההשקה נדחתה על מנת לאפשר למוצר להגיע לטעם ולמרקם שאנשים אוהבים, ושיתאים לצרכנים עם אלרגיות לאגוזים.

מקורות:
Cadbury Is Launching Vegan Milk Chocolate Bars (Live Kindly)
Cadbury owner Mondelēz trials new plant-based Dairy Milk chocolate (The Telegraph)

לקריאה נוספת:
מוצרים טבעוניים פורצים לשוק כמו פטריות אחרי הגשם
ביצת עין טבעונית ומוצרים טבעוניים חדשים נוספים בישראל
דנונה תהיה בקרוב תאגיד שעיקר מכירותיו מוצרים טבעוניים
מוצרים טבעוניים - המגמה הבולטת באירוע הגדול של תעשיית המזון
מכירות מוצרים טבעוניים גדלו פי שלוש לעומת 2016
מוצרים טבעוניים דמויי בשר יהיו זולים מבשר - בקרוב

כתבות נוספות במדור כלכלה.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS