טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

ביצת עין טבעונית ומוצרים טבעוניים חדשים נוספים בישראל

צוות טבעוניוז 20.8.2019

מעולם לא היה חסר לנו אוכל נטול רכיבים מן החי, אך מוצרים טבעוניים חדשים ממשיכים לצאת לשוק חדשות לבקרים, ביניהם ביצת עין טבעונית.

מסעדת גודנס התל-אביבית השיקה מנה חדשה דמויית ביצת עין על בסיס טופו ודלעת ערמונים, פרי פיתוחה של השפית הטבעונית יוספה בן כהן. בעלת המסעדה, אילאיל יהב, הציגה את המנה בתכנית הטלוויזיה 'נקסט' בערוץ קשת 13 בהגשתו של דרור גלוברמן. לטענתה, למנה גם טעם וגם מרקם של ביצת עין ברמת דיוק גבוהה מאוד. המנה נטולת כולסטרול.

כתובת המסעדה: קינג ג'ורג 41, תל אביב. טלפון: 055-9735792. יש משלוחים לתל אביב, רמת גן וגבעתיים.

לכתבה המלאה:
על ביצת עין 100% טבעונית שמעתם?

ביצת עין טבעונית
ביצת עין טבעונית של גודנס (צילום מסך מתוך התכנית 'נקסט')

חברת המוצרים הצמחוניים והטבעוניים 'טבעול' הסירה את הביצים מההמבורגרים והנקניקיות שלה ובכך הפכה אותם לטבעוניים. המוצרים קיבלו את התו של 'ויגן פרנדלי'. בכך מצטרפים שני המוצרים האלו לסדרת המוצרים הטבעוניים הקיימים של המותג, שכבר כוללים שניצל תירס ללא גלוטן, טחון צמחוני, חטיפי כרובית, מיני המבורגר פטריות, פלאפל, קציצות עדשים כתומות, חזה בגריל צמחוני ונתחי סויה דמוי עוף.

טבעול

מותג המוצרים הטבעוניים VEGA השיק סדרת מוצרים חדשה בשם VEGATEN. מדובר בסדרת מוצרים קפואים באריזה אישית שנמכרים בחנויות בעשרה שקלים בלבד. הסדרה כוללת טחון מן הצומח, שווארמה מן הצומח ובורגר מן הצומח. המוצרים, שהוצגו לראשונה בפסטיבל הטבעוני בתל אביב בתחילת יוני, נמכרים כעת בחנויות טבע וברשתות שיווק ברחבי הארץ. לדברי החברה, הרעיון הוא "להנגיש את הטבעונות לכולם: סטודנטים, צעירים שאולי הם הטבעונים היחידים במשפחה, אנשים שאוהבים לגוון את האוכל שלהם וכאלה שרוצים להתנסות בפעם הראשונה מבלי להתחייב לסכום גדול באריזה משפחתית". החברה מתכננת למכור בעתיד חלק מהמוצרים באריזות משפחתיות.

VEGATEN

במקביל לעלייה בביקוש למוצרים טבעוניים ובבמספר ההשקות של מוצרים טבעוניים חדשים, ישנם ירידה בביקוש למוצרים מסויימים מן החי ומחסור במוצרים אחרים. על כך ועוד ניתן לקרוא בכתבה הבאה:
חמאה הפכה למצרך נדיר בישראל

לקריאה נוספת:
מוצרים טבעוניים פורצים לשוק כמו פטריות אחרי הגשם



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS