טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

רשת ויקטורי תמכור ביונד בורגר

צוות טבעוניוז 3.2.2020

רשת ויקטורי תמכור ביונד בורגר
חזית סניף 'ויקטורי', רחוב לינקולן, תל אביב

רשת המרכולים הגדולה 'ויקטורי' תתחיל למכור מארזי 'ביונד בורגר' בעוד כשבועיים. בכך היא תגדיל באופן משמעותי את זמינות המוצר בישראל.

מארז של שני בורגרים יימכר ברשת תמורת 49.90 שקלים (24.95 ש"ח ליחידה). לשם ההשוואה, בחנות המקוונת מחסני הטבעונות, הפועלת בפריסה ארצית, נמכרת רביעיית ביונד בורגר ב-79 שקלים - 19.75 ש"ח ליחידה - 79% מהמחיר ליחידה ברשת המרכולים. המוצר נמכר בישראל גם על ידי משווקים נוספים כמו מנדי - טבעונות עד הבית, ויטופיה מרקט ובמספר מסעדות.

ויקטורי הקדימה את רשתות המרכולים הגדולות שופרסל ורמי לוי ואת רשת בתי הטבע ניצת הדובדבן - שמעוניינות גם הן לשווק את המוצר הפופולרי של חברת ביונד מיט.

אתר החדשות ynet, שדיווח הבוקר על הידיעה, ציין כי שוק המוצרים הטבעוניים דמויי מוצרים מן החי מגלגל בארצות הברית קרוב ל-4.5 מיליארד דולר, כך לפי Spins Data. אנליסטים צופים כי בשנת 2030 הוא יגלגל 85 מיליארד דולר. מוצרים כאלה נמכרים כמעט בכל רשתות המזון המהיר הגדולות בארה"ב וגם סטארבקס הודיעה לאחרונה שתוסיף לתפריט שלה ארוחת בוקר מבוססת על קציצת טבעוניות דמויות בשר.

לכתבה המלאה:
רשת ויקטורי תמכור ביונד מיט

בשנתיים האחרונות הולכת ומרחיבה רשת ויקטורי את מגוון המוצרים הטבעוניים שהיא משווקת מתוך מודעות לביקושים ההולכים וגדלים.

במקביל, הולכת וגדלה רשימת נקודות המכירה של מוצרי ביונד מיט בעולם כולו, ביניהן הרשתות המזון המהיר מקדונלדס, קנטקי פרייד צ'יקן, סאבווי, דנקין דונטס, דל טאקו, רשתות המרכולים 'הול פודס' ו-'טסקו' הבריטיות ואף איצטדיונים, קפיטריות ובתי חולים.

טל גלבוע כתבה בטוויטר: "אייל, המנכ"ל של רשת ויקטורי, הוא איש עסקים מצוין! תוך שבועיים יגיע ביונד בורגר לכל הרשת. מי שהיה חכם השקיע במניה שלהם, נאסד''ק הודיעו שלא היתה הנפקה כזו 25 שנים. כשאוכל בשר כמו אייל כותב לי כמה זה טעים, אני מבינה למה המניה מזנקת לה מעלה מעלה". טל שיתפה צילום מסך של הודעה שהיא קיבלה מרביד, ובה דעתו על המוצר ותמונה של המארז:

ויקטורי תהיה הרשת הראשונה שתשיק את ביונד מיט

מי שמודאג מהמחירים הגבוהים של מוצרים טבעוניים, מוזמן לקרוא את הכתבות הבאות:
מוצרים טבעוניים דמויי בשר יהיו זולים מבשר - בקרוב
תכניתה של ביונד מיט להוריד מחירים צפויה להוות אסון לתעשיית הבשר



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS