טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

אייל רביד, בעלי רשת ויקטורי: צמיחה של 49% בתחום המוצרים הטבעוניים

צוות טבעוניוז 10.4.2018

אייל רביד, בעלי רשת ויקטורי: צמיחה של 49% בתחום המוצרים הטבעוניים

אתר האינטרנט של העיתון הכלכלי 'גלובס' מדווח, כי לדברי בעלי רשת הקמעונאות 'ויקטורי', אייל רביד, ברבעון הראשון של 2018 צמחה פעילות הרשת בתחום המוצרים הטבעוניים ב-49% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

על פי גלובס, רשת ויקטורי בניהולו ובבעלותו של אייל רביד מקימה מחלקות טבעוניות בסניפיה ברחבי הארץ. הרשת החלה את המהלך בפתיחה של עשרה סניפים כפיילוט במרכז הארץ שמוכרים מוצרים טבעוניים, ובאחרונה, משנוכחה שהפיילוט הצליח, הוחלט להרחיב את הפעילות לכל סניפי הרשת. בסך הכל נמכרים ברשת מאות מוצרים טבעוניים בקטגוריות שונות.

בנוסף, הקימה לאחרונה ויקטורי מועדון לקוחות הפונה לצרכנים טבעונים שמונה כיום כ-4,000 צרכנים. במסגרת זו נהנים הלקוחות ממבצעים נקודתיים מתחת לרדאר ואף מקופונים ייעודיים. אייל רביד מציין, כי "בזכות המחלקה הזו אנחנו מקבלים מהספקים עדיפות בתמחור ובמבצעים. האתגר הוא להביא מגוון רחב יותר וסל זול יותר. זה מאפשר לעקוב אחרי הרגלי הצריכה של הצרכנים, וליצור יותר נאמנות לרשת".

במהלך הנוכחי מרחיבה ויקטורי את פריסת הסניפים שבהם פועלת מחלקה טבעונית לכ-60%-70% מסניפי הרשת, והיא צפויה להרחיב אותה בהתאם לביקושים. רביד אומר: "כמובן שבערים כמו תל אביב, הרצליה, חיפה ובאר שבע, שיש בהן יותר סטודנטים, ההתעניינות גבוהה יותר. העולם הטבעוני מגיע דרך הצעירים, וזה מביא לקוחות חדשים".

על פי גלובס, מגמת הצריכה של מוצרים טבעוניים וצמחוניים מאפיינת את כל שוק המזון. בשנת 2017 צמחו מכירות המוצרים בקטגוריה הצמחונית-טבעונית ב-17.7%, המהווים גידול כספי של כ-34 מיליון שקל ביחס ל-2016, ובענף מעריכים כי השוק הזה צפוי להמשיך ולגדול, ולצאת אל מחוץ לחנויות המתמחות גם אל השוק הכללי.

לכתבה המלאה:
הטבעונות מגיעה לויקטורי: מקימה מחלקות טבעוניות בסניפים

לקריאה נוספת:
כנס הבקר, ירושלים: טבעונות זה כבר מיינסטרים
תנובה מגדילה את השקעתה במוצרים טבעוניים

מחירון מוצרי טבעונות של ויקטורי:

מוצרי טבעונות - ויקטורי



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS