טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

משבר הקורונה: מכירות מוצרים טבעוניים זינקו במאות אחוזים

צוות טבעוניוז 27.3.2020

משבר הקורונה: מכירות מוצרים טבעוניים זינקו במאות אחוזים
צילום: צוות טבעוניוז

משבר הקורונה האיץ ברבים לאגור מזון, אך העלייה שנרשמה במכירות מוצרים טבעוניים הייתה גבוהה באופן משמעותי מהעלייה במכירות מוצרים מן החי.

חברת מחקרי השוק 'נילסן' ערכה השוואה בין מכירות מוצרי מזון שונים בארצות הברית בשבוע שהסתיים ב-14 במרץ לבין המכירות בתאריכים המקבילים בשנה שעברה, והשוואה מקבילה על השבוע שהסתיים ב-7 במרץ - וכך גילתה את הנתונים הבאים:
  • מכירות משקאות שיבולת שועל (דמויי חלב) זינקו ב-476.7% בשבוע שהסתיים ב-14.3, וב-347.3% בשבוע שהסתיים ב-7.3.
  • מכירות מוצרים טבעוניים 'טריים' דמויי בשר זינקו ב-279.8% בשבוע שהסתיים ב-14.3, וב-206.4% בשבוע שהסתיים ב-7.3.
  • מכירות מוצרים טבעוניים מבושלים דמויי בשר זינקו ב-84.6% בשבוע שהסתיים ב-14.3.
  • שעועית יבשה - 230.5%.
  • אורז - 166.1%.
  • חומוס - 156.8%.
באותו זמן, העלייה במכירות מוצרים מן החי היו נמוכים בהרבה, וביניהם:
  • בשר עוף לא מבושל: 51.8%.
  • ביצים - 44%.
  • חלב - 34.2%.
כחלק מההכנות של אנשים לבידוד עקב משבר הקורונה, המוצרים הפופולריים ביותר על פי המחקר של 'נילסן' הם מחטאי ידיים ונייר טואלט. לעומת זאת, המכירות של בשמים וקרם הגנה מהשמש ירדו.

לפרסום המלא:
America's Shopping List: Here's What We're Buying The Most

לקריאה נוספת:
הסחר העולמי בעופות מתרסק בעקבות הקורונה ונותן הזדמנות אדירה לטבעונות
בצל משבר הקורונה: פעילותן של מסעדות טבעוניות בישראל

מכירות מזון בארה''ב בשבוע שהסתיים ב-14.3.2020 לעומת השבוע המקביל ב-2019



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS