טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

בצל משבר הקורונה: פעילותן של מסעדות טבעוניות בישראל

צוות טבעוניוז 24.3.2020

בצל משבר הקורונה: פעילותן של מסעדות טבעוניות בישראל
אילוסטרציה. מקור: Pixabay

משבר הקורונה אמנם הוביל לסגירתם של מקומות בילוי, אך ישנן מסעדות טבעוניות בישראל שמשווקות את מנותיהן - כל אחת במתכונתה.

שימו לב שדברים יכולים להשתנות עם ההתפתחויות במצב. עקבו אחרי הפרסומים מטעם המסעדות האהובות עליכם באתריהן וברשתות החברתיות על מנת להתעדכן.

השיפוד הלוהט של מסעדת 416 זמין היום למכירה ברשת 'מחסני הטבעונות' בכל הארץ. המנה כוללת שמונה יחידות שישליק קפואות המתאימות להכנת שני שיפודים, שמגיעות בתוך קופסא עם שמן מתובל והמרינדה הסודית של 416. השישליק עשוי סייטן והוא יחודי מסוגו בישראל. בדף הפייסבוק של 416 נכתב: "בימים אלה הלא פשוטים החלטנו לשים את כישורינו לשימוש ובשיתוף פעולה עם חברינו ב-'מחסני הטבעונות' על מנת להנגיש את המוצרים שלנו לכולכם. אז מה בתפריט? כרגע התחלנו עם מכירת הרצה של הסטייק והשיפוד האהובים ומוכרים וכמובן שנמשיך לעדכן אתכם כאן בפייסבוק לאורך הדרך. למה אתם מחכים? היכנסו והזמינו".

מסעדת חומוס BAR החיפאית עורכת משלוחים וניתן להזמין ממנה גם טייק-אוואי. על מנת להתעדכן בתפריט המשלוחים וביעדי המשלוחים, עקבו אחרי דף הפייסבוק של המסעדה. כל התוספות להמבורגר, כולל בצל מטוגן, פורטבלו וגבינה - חינם.

מסעדת גודנס התל אביבית עושה משלוחים גם מחוץ לתל אביב - כל יום לערים אחרות. מחר (רביעי), נציגיה יגיעו למודיעין, לחולון ולנתניה. בהמשך הם מתכננים להגיע לפתח תקווה ולהרצליה. להזמנות ולבירורים, פנו למסעדה.

בדומה לגודנס, גם מסעדת הסושי הטבעונית גרין רול עושה משלוחים - כל יום לאזור אחר בארץ. הנכם מוזמנים לעקוב אחרי דף הפייסבוק שלה.

מסעדת טבע האוכל הכפר-סבאית ממשיכה להכין "אוכל מגוון ומושלם" ועושה טייק-אוואי ומשלוחים לכפר סבא, רעננה והסביבה. בעלי המסעדה, טל וינאפל, כתב: "הכל טעים מאוד, בריא, עשוי באהבה וכמובן 100% מהצומח, 0% מהצורח".

משק ברזילי - המסעדה נסגרה אך המעדניה פתוחה למשלוחים. ניתן להזמין דרך וולט ותן ביס.

גם מסעדות וספקי מזון נוספים עושים משלוחים כמו אותנטבעי, אנסטסיה, ו-הענק הירוק אקספרס.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS