טבעוניוז | חדשות, טבעונות, כתבות, מתכונים, שחרור בעלי חיים
טבעוניוז | חדשות, טבעונות, כתבות, מתכונים, שחרור בעלי חיים
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

דנונה נגד מגבלות מיתוג של מוצרים טבעוניים

צוות טבעוניוז 26.7.2018

דנונה נגד מגבלות מיתוג של מוצרים טבעוניים
אילוסטרציה. מקור: Pixabay

תאגיד מוצרי החלב הבינלאומי 'דנונה' הגיב לטענת מנהל המזון והתרופות האמריקאי שלמוצרים צמחיים אסור להיקרא 'חלב' והודיע, כי הצרכנים אינם מבלבלים בין חלב לבין משקאות דמויי חלב על בסיס סויה, שקדים וכולי.

ראש מנהל המזון והתרופות האמריקאי הודיע בשבוע שעבר כי הוא תומך בהצעה להגביל את השימוש במילה 'חלב' במיתוג מוצרים לכאלה שמקורם בחלב בעלי חיים יונקים בלבד.

בכיר בחברת דנונה הצפון אמריקאית אמר בתגובה: "'חלב סויה', 'חלב שקדים' ו-'חלב קוקוס' הם שמות מקובלים בארצות הברית למוצרים צמחיים והם עומדים בחוקי המנהל. אנחנו ברורים מאוד בהגדרות שלנו. מוצרינו - גם החלביים וגם הצמחיים - מסומנים היטב עם המרכיבים שלהם כך שהצרכנים יכולים לדעת מה המוצרים מכילים ולבחור לפי צרכיהם והעדפותיהם. אנו מאמינים כי אין צורך בשינוי הסטנדרטים."

לכתבה המלאה:
FDA Stance on Plant-Based Milk Labeling Could Harm Colorado Businesses

דנונה מוכרת בארץ ובעולם כמותג מוצרי חלב, אך בשנים האחרונות היא מצמצמת את השקעותיה במוצרי חלב וממקדת אותן יותר ויותר במוצרים טבעוניים. החברה שואפת למכור מוצרים טבעוניים חדשים גם תחת המותגים המוכרים שלה, כמו אקטיביה, אקטימל ועוד. מהלך זה בא על רקע ירידה חדה במכירות מוצרי חלב בעולם כולו ופריצתם לשוק של חלופות טבעוניות.



טבעונות   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם גוגל+ פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS