טבעוניוז | חדשות, טבעונות, כתבות, מתכונים, שחרור בעלי חיים
טבעוניוז | חדשות, טבעונות, כתבות, מתכונים, שחרור בעלי חיים
ראשיהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

דנונה מקצצת בהשקעה במוצרי חלב ומתמקדת בטבעונות

דודי שטרן 20.2.2017

מנכ'ל דנונה, עמנואל פבר, במסיבת העיתונאים (רויטרס)

דנונה, ענקית היוגורטים הבינלאומית, משנה את הטקטיקה שלה: היא מוציאה פחות כספים על פרסום מוצרי חלב ומעבירה את ההתמקדות שלה בחברה שבבעלותה - WhiteWave, יצרנית המותג 'וגה'.

במהלך מסיבת עיתונאים להצגת תוצאות התאגיד לשנת 2016, שנערך ב-15 בפברואר, חשף מנהל הכספים של דנונה, סיסיל קבניס, שהחברה תקצץ מיליארד אירו מהוצאותיה בשלוש השנים הקרובות, בעיקר מתקציב הפרסום. הגורמים העיקריים לקיצוץ הם עליה במחירי החלב, ירידה בביקוש למוצרי חלב, וחוסר אהדה למוצרי דנונה בסין.

דנונה השקיעה 10.6 מיליון דולר ברכישת החברה הטבעונית WhiteWave. כשהעסקה תושלם, מנכ"ל דנונה, עמנואל פבר, מתכנן לתכנן מחדש את תכנית הצמיחה של החברה. פבר מצפה שלחברה תהיה "צמיחה חזקה, רווחית וברת קיימא" עד שנת 2020, שתובל באופן חלקי על ידי רכישה זו. על פי ביטאון תעשיית מוצרי החלב Dairy Herd, רכישת WhiteWave צפויה להגדיל את רווחי דנונה באופן משמעותי.

חברת WhiteWave פרסמה בשבוע שעבר את דו"ח הרווחים השנתי שלה, בו נחשף שהרווח הנקי שלה לשנת 2016 היה יותר מ-2.4 מיליון דולר, 9% יותר מהשנה שלפניה.

בתמונה: מנכ"ל דנונה, עמנואל פבר, במסיבת העיתונאים (צילום: רויטרס).

לכתבה המקורית:
Danone to Cut Costs as Dairy Business Faces Pressures

כתבות נוספות בנושא:
עליה בשווי מניות WhiteWave Foods, יצרנית Vega
חברת WhiteWave Foods, יצרנית Vega מקפיצה את כלכלת יוטה



טבעונות   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו   |   טבעונים עושים עסקים
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   ההרצאה שכל עם ישראל חייב לראות   |   איך לעבור לטבעונות
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם גוגל+ פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS