טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

תנובה מגדילה את השקעתה במוצרים טבעוניים

דודי שטרן, בלה וזלמן 2.11.2017

תנובה מגדילה את השקעתה במוצרים טבעוניים

תנובה, תאגיד המוצרים מן החי הגדול והוותיק בישראל, מרחיבה את חלקה בפיתוח וייצור מוצרים טבעוניים - במטרה להגדיל את הרווחיות ולפצות על הירידה במכירות מוצרי החלב.

העיתון 'כלכליסט' מדווח, כי תנובה מתכננת להשיק סדרת ממרחים על בסיס סויה דמויי גבינה לבנה במגוון טעמים. תחום תחליפי החלב סומן על ידי תנובה כמנוע צמיחה, והיא השקיעה בו עשרות מיליוני שקלים בשנתיים האחרונות. בכך מצטרפת תנובה לחברות ותאגידים רבים ברחבי העולם, שמסיטים את השקעותיהם ממוצרים מן החי לטובת מוצרים טבעוניים בעקבות השינויים במגמות השוק, העדפות הצרכנים והרווחיות.

כלכליסט כותב בהרחבה על הרווחיות ההולכת וגדלה של מוצרים טבעוניים, במיוחד בהשוואה לרווחיות ההולכת וקטנה של מוצרי חלב. רווחיות זו משפיעה גם על מהלכיהן של חברות נוספות כמו שטראוס, טרה, ליב ויצרנים נוספים. העיתון מציין גם, שלאחרונה רענן משרד הבריאות את הנחיותיו לגבי צריכת מוצרי סויה, וקובע כי מוצרי סויה בריאים ובטוחים לצריכה. זאת בהתבסס על כ-200 מחקרים שנעשו ב-12 השנים האחרונות.

לכתבה:
דרך עוקפת להגדיל רווחיות: תנובה מרחיבה את ייצור תחליפי החלב

במהלך החודשים האחרונים פרסם העיתון כלכליסט מספר כתבות אודות הירידה ברווחי תנובה ממוצרי חלב, בעקבות הירידה הכללית בצריכת מוצרים אלו והחרפת התחרות מול חברות אחרות:

חלב תנובה: רווח תזרימי בצניחה של 14.1%

עדכון - 12.11.2017:

תנובה השיקה דף פייסבוק חדש בשם סויה תנובה, בו היא מקדמת באופן אינטראקטיבי את המוצרים הטבעוניים שלה, ביניהם משקאות הסויה, האורז והשקדים, מעדנים, קרם בישול צמחי ועוד. התחזוקה השוטפת של הדף מוכיחה כי תנובה משקיעה בפיתוח וקידום מוצרים אלו.

עדכון - 14.11.2017:

בראיון לתכנית 'הכל כלול' ששודרה אתמול בערוץ 10, אמרה לילך שולמון כהן, מנהלת השיווק ענף החלב בתנובה: "שוק מוצרי הסויה צומח בשיעורים גבוהים יותר משוק החלב ומכלל שוק המזון. זה השוק הצומח ביותר בשוק המזון בישראל."

לצפיה בתכנית המלאה (הראיון בדקה ה-13): הכל כלול 13.11.17: תנובה משנה כיוון

שוק החלופות הצמחיות מתעורר ובענק



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS