טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

טבעוניוז חוגג 4 שנות פעילות

צוות טבעוניוז 28.11.2019

טבעוניוז חוגג 4 שנות פעילות
אילוסטרציה. מקור: Pixabay

ביום שבת הקרוב, ה-30 בנובמבר 2019, יחגוג אתר טבעוניוז 4 שנות פעילות.

טבעוניוז עלה לאוויר ב-30 בנובמבר 2015 במטרה לשתף חדשות, מידע עדכני אודות האקטיביזם והתקדמותה של המהפכה הטבעונית, מחקרים מדעיים בתחום וכל מה שקשור לבעלי החיים ולאורח חיים טבעוני - בשקיפות ותוך מתן קישורים למקורות מידע.

ואכן מהפכתם של בעלי החיים התקדמה רבות בארבע השנים האחרונות. הקונצנזוס השתנה. בעלי החיים הם חלק בלתי נפרד מהשיח הציבורי כיום. עסקים ומוצרים טבעוניים חדשים מושקים חדשות לבקרים. מוצרים מן החי הם כבר לא מובנים מאליהם כמו שהיו פעם. מומחים מנבאים כי תוך שנות דור העולם יהיה טבעוני - ואם לא לגמרי אז לפחות ברובו.

המחקרים המדעיים המעידים על יתרונותיה הבריאותיים והאקולוגיים של טבעונות הולכים ומצטברים. מי שמטיל ספק ביתרונות אלו אין לו ביסוס ולרוב מתגלה כבעל אינטרסים. המחקרים האלה תורמים גם הם לדיון הציבורי ולקונצנזוס. טבעוניוז מציג רשימה הולכת וגדלה של מחקרים רפואיים שתומכים בטבעונות. הרשימה מתעדכנת עם כל מחקר חדש שמגיע לידי צוות האתר. הרשימה נמצאת כאן:

המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר

האתר עצמו עולה לפעמים לכותרות עקב התכנים העולים אליו, ולעיתים מתקיימים סביבם דיונים סוערים מאוד ברשתות החברתיות. אתר העין השביעית סקר לאחרונה את אחת הפרשות המדוברות ביותר בהן האתר היה מעורב. רשימת הכתבות נמצאת כאן.

מי שטרם צפה בכל ההרצאות המוצגות באתר מוזמן למצוא את הזמן ולעשות זאת. כנ"ל לגבי המידע במדור יהדות ובמדור אוכל ומתכונים. מדור חדשות מתעדכן כמעט מדי יום ושווה לחזור ולבקר בו באופן קבוע. המדור מתחלק למספר תתי מדורים: בארץ, בריאות, איכות הסביבה, כלכלה, אקטיביזם, אופנה, חוק ומשפט וספורט. לצד החדשות ישנם גם טורים וסרטונים. מי שמחפש כתבה מסוימת יכול לחפש אותה בעמוד חיפוש באתר או לבקש עזרה מצוות האתר.

כמות הגולשים באתר הולכת וגדלה עם השנים, וזהו נתון מבורך, אך צוות טבעוניוז זקוק לעזרתכם בחיזוק מגמה זו. אנא, שתפו את הכתבות באתר בכל דרך העולה על רוחכם: ברשתות החברתיות, במייל, בוואטסאפ, בהודעות, בפורומים, בטוקבקים, בתגובות ובכל דרך אפשרית. בנוסף לכך, אתם מוזמנים לחזק את הדפים של טבעוניוז ברשתות החברתיות על ידי כניסה יזומה אליהם, מעורבות בפוסטים והזמנת חברים.

קישורים לדפים של טבעוניוז ברשתות החברתיות:
פייסבוק
אינסטגרם
טוויטר
יוטיוב
פינטרסט

מי שיש לו אפליקציית RSS מוזמן לעקוב אחרי טבעוניוז גם בדרך הזאת. הסבר ופרטים טכניים נמצאים כאן. בעלי אתרי אינטרנט מוזמנים להשתמש בפלטפורמה זו על מנת להציג קישורים לכתבות באתר שמתעדכנים בזמן אמת.

אז מה נאחל לעצמו? המשך עשייה עוד הרבה שנים קדימה ועתיד טוב יותר לבעלי החיים ולבני האדם. אם עדיין לא עברתם לטבעונות, הזמן הטוב ביותר לעשות זאת הוא עכשיו.

לקריאה נוספת:
אודות האתר
מפת האתר
תנאי שימוש באתר



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS