טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

פטריק בבומיאן עומד להוציא ספר קומיקס שישמיע את קולם של חסרי הקול

צוות טבעוניוז 25.6.2020

פטריק בבומיאן עומד להוציא ספר קומיקס שישמיע את קולם של חסרי הקול

הספורטאי והאקטיביסט הטבעוני פטריק בבומיאן עומד להוציא ספר קומיקס בשם Earthraiser: Voice of the Voiceless בו הגיבור חש את סבלם של בעלי החיים.

בבומיאן כתב את הספר, ואייר אותו האומן דייוויד פדייה. העבודה נמשכה כארבע שנים. המטרה המקורית הייתה להפוך את הרעיון לסרט, אך ספר הקומיקס נבחר לבסוף כי הוא "מספר את סיפורי המאבק של גיבורים עוצמתיים נגד כוחות שמייצגים את ההיבטים החשוכים של העולם".

בבומיאן מסביר, כי הוא רצה לייצור גיבור המאופיין לא רק על ידי אורח החיים הטבעוני שלו אלא גם שיהיה כזה שמעביר מסר מורכב שהקוראים - טבעונים ולא טבעונים כאחד - יכולים להזדהות איתו. לדבריו: "בסופו של דבר בעלי החיים זקוקים לגיבור חזק מספיק על מנת ליצור שינוי אמיתי".

בבומיאן אמר: "במקום לשים את הדגש על טבעונות, אני שם את הדגש על הבעיה שצריכה להיפתר: סבל. כוח העל של הגיבור, שהוא גם הקללה שלו, הוא היכולת לחוש את סבלם של אחרים, כאילו היו סבלו שלו. זה יכריח את הגיבור להילחם במי שיוצר סבל מיותר בעולם".

על מנת להפוך את הספר למשכנע, הכניס בבומיאן לספר הקשרים אוטוביוגרפיים - ביניהם אובדן אביו כשהיה צעיר ואירועים קשים נוספים שהשפיעו על הפיכתו לפעיל טבעוני.

בבומיאן יצר קמפיין מימון המונים בפלטפורמת Kickstarter על מנת לממן את הוצאת הספר. היעד המקורי שלו היה לגייס 12,000 אירו ולהוציא מהדורה מוגבלת בת 50 עמודים של הספר. הוא הבטיח כי אם יצליח לגייס 20,000 אירו הספר יתארך ל-60 עמודים, אם יגייס 35,000 - הספר יהיה עם כריכה קשיחה וכל סכום שיגייס מעבר לזה יוקדש לשיווק הספר, להפקת הסרט ולפרויקטים נוספים המתוכננים למותג. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, גויסו בקמפיין מעל 22,500 דולר, שהם מעל 20,000 אירו. 26 ימים נותרו עד לסיום הקמפיין.

דף הקמפיין:
Earthraiser by Patrik Baboumian


פטריק בבומיאן הוא ספורטאי, פסיכולוג ומפתח גוף לשעבר שזכה במספר אליפויות ותארים. בבומיאן הוא טבעוני מאז שנת 2011. בשנת 2016 הוא ביקר בישראל והתראיין לצוות טבעוניוז. הוא כיכב בסרט The Game Changers אודות ספורטאים טבעוניים, שייצא לאקרנים בשנת 2019.

לקריאה נוספת:
ראיון בלעדי עם פטריק בבומיאן

מתוך הספר:

Earthraiser: Voice of the Voiceless

Earthraiser: Voice of the Voiceless

Earthraiser: Voice of the Voiceless



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS