טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

תעשיית המוצרים הטבעוניים גייסה השקעות בסך 741 מיליון דולר בזמן משבר הקורונה

צוות טבעוניוז 14.5.2020

תעשיית המוצרים הטבעוניים גייסה השקעות בסך 741 מיליון דולר בזמן משבר הקורונה

דווקא בתקופה בה משקיעים איבדו אמון ברוב הענפים, תעשיית המוצרים הטבעוניים האמריקאית ממשיכה לגייס הון שייעצב את עתיד המזון.

תעשיית המוצרים הטבעוניים גייסה השקעות בסך 741 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020 - וכמעט הגיעה לסכום השיא שגייסה בשנת 2019 כולה בסך 747 מיליון דולר. המספרים פורסמו בדו"ח חדש שחובר על ידי הארגון ללא מטרת רווח The Good Food Institute.

המספרים הנ"ל אינם כוללים השקעות בחברות בשר מתורבת, וכאשר משקללים גם אותן, השיא של שנת 2019 כבר נשבר: בשנת 2019 כולה גויסו 824 מיליון דולר, וברבעון הראשון של 2020 גויסו 930 מיליון דולר נוספים.

קרוליין בושנל, בכירה ב-The Good Food Institute, אמרה: "ביטחון המשקיעים בתחום גובר בזכות העניין הגובר מצד הצרכנים. המשקיעים ראו את ההזדמנות ומתרגמים את השינוי בהרגלי הצריכה לכסף".

הדו"ח המלא:
Plant-Based Meat, Eggs & Dairy

המחסור בבשר מן החי בארצות הברית נמשך, לאחר שיותר מעשרים בתי מטבחיים גדולים נסגרו עקב הידבקות עובדים רבים ב-Covid-19. יצרניות מוצרים דמויי בשר כמו ביונד מיט ואימפוסיבל פודס משלימים את המחסור על ידי הורדת מחירים והרחבת ההפצה.

לדברי בושנל: "השקעות השיא יחזקו את התעשייה ויתמכו בצמיחה המתמשכת ובחדשנות שלה לטווח הארוך, ויבטיחו לחברות כי יהיו להן המשאבים להמשיך לגדול ולהתפתח - למרות התנודתיות בטווח הקצר. משבר ה-Covid-19 הפך את חיזוק תעשיית המוצרים הטבעוניים לחשוב מתמיד, במיוחד לאור המשבר בתעשיית הבשר מן החי".

הכתבה האחרונה בנושא:
מחירי הבשר עולים, ביונד מיט מושכת לקוחות

כמו כן, על פי הארגון, תעשיית הבשר המתורבת - כולל מאכלי ים מתורבתים - גדלה במהירות. תעשייה זו גייסה 189 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2020, ההון הגדול ביותר בהיסטוריה שלה. נכון לסוף 2019 קיימות בעולם כולו 55 חברות בשר מתורבת, מתוכן 20 שקמו בשנת 2019 לבדה, לעומת 35 שהיו קיימות נכון לסוף שנת 2018.

מנכ"ל The Good Food Institute, ברוס פרידריך, אמר: "מוצרים דמויי בשר על בסיס צמחי ובשר מתורבת מציעים לאנשים את כל מה שהם אוהבים בבשר אך מיוצרים בדרך בת קיימא. רוב חברות הבשר המסורתיות מתגו את עצמן מחדש כחברות מזון, ותשע מתוך עשר החברות הגדולות ביותר השקיעו במוצרים טבעוניים, בבשר מתורבת או בשניהם. על חברות אלו פעול לחץ היסטורי, ואנו מצפים מהן להגדיל את ההשקעות בחלופות למוצרים מן החי".

המאמר המלא בבלוג הארגון:
New GFI State of the Industry Reports Show Alternative Proteins Are Poised to Flourish Post-Covid-19



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS