טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

סין בדרך לטבעונות? מנות טבעוניות חדשות בסניפי סטארבקס ו-KFC

צוות טבעוניוז 23.4.2020

סין בדרך לטבעונות? מנות טבעוניות חדשות בסניפי סטארבקס ו-KFC

מנות טבעוניות חדשות מושקות בימים אלו ממש בסניפי הרשתות סטארבקס ו-KFC בסין.

רשת CNN מדווחת כי 4,200 סניפי רשת סטארבקס במדינה האסייתית התחילו להגיש לזניה שמכילה ביונד ביף של חברת ביונד מיט, סלט נודלס עם מוצר טבעוני דמוי בשר חזיר תוצרת חברת Omnipork וקפה לאטה עם משקה שיבולת שועל של חברת Oatly.

בכיר ברשת הסינית אמר: "הפריטים החדשים בתפריט שלנו עוזרים לחקור סגנונות חיים חדשים בצורה קלה ומהנה יותר דרך מזון ומשקאות". בכיר בחברת ייעוץ שעובדת עם הרשת אמר: "בריאות, ובכלל זה אכילה בריאה, היא אחת המגמות הצרכניות החשובות בסין".

לכתבה המלאה:
Starbucks China adds Beyond Meat, Omnipork and Oatly options to the menu

במקביל, סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת, כי כמה מסניפי רשת KFC בסין יתחילו למכור באופן ניסיוני נגיסי "עוף" טבעוניים. המוצר הינו תוצרת חברת קארגיל.

בארצות הברית, רשת KFC מגישה "עוף" מטוגן מתוצרת ביונד מיט.

לכתבה המלאה:
KFC to sell plant-based fried chicken made by Cargill in China

תאגידי מזון סינים רבים פוזלים מזה זמן מה לכיוון טבעונות, במיוחד לאור מגפת הקורונה המיוחסת לאכילת בעלי חיים, והם מקבלים על כך תמיכה ממשלתית. חברת המזון האמריקאית 'אימפוסיבל פודס' פועלת כבר זמן רב על מנת לשווק את מוצריה במדינת הענק האסייתית, וחברת 'ביונד מיט' הלכה בעקבותיה.

בעקבות התפרצות מגפת הקורונה, אסרה לאחרונה סין על צריכת חיות בר וסחר בהם, ועל פי הצעת חוק חדשה - כלבים יוגדרו כחיות מחמד ועל ידי כך תיאסר גם אכילתם.

בשנת 2016 פרסם משרד הבריאות הסיני המלצה לאזרחי המדינה להקטין את צריכת הבשר ביותר מחצי, על מנת להתמודד עם השמנה, תחלואה בסוכרת ובעיות בריאותיות נוספות.

על פי דיווחים שונים, בסין עדיין פועלים שווקי חיות בר למרות האיסור, מה שמעלה סימן שאלה לגבי אכיפתו. מסעדות באינדונזיה נחלקות לכאלו שהפסיקו להגיש מנות על בסיס עטלפים לבין כאלו שעדיין ממשיכות. האם ישנה המזרח הרחוק את גישתו כלפי צריכת מוצרים מן החי? אמנם יש הרבה ספקנים בנושא, אך אין ספק כי אנו עדים לניצנים של שינוי.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS