טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

תערוכת חדשנות בקולינריה מן הצומח - לראשונה בתל אביב

צוות טבעוניוז 30.1.2020

תערוכת חדשנות בקולינריה מן הצומח - לראשונה בתל אביב
מתוך תערוכה קודמת. צילום: רויטל טופיול

ביום שני ה-10 בפברואר תתקיים בהאנגר 11 בתל אביב תערוכת חדשנות בקולינריה מן הצומח, לראשונה בתל אביב.

התערוכה, המיועדת לשוק המקצועי, תיערך בהשתתפותם של למעלה מ-1,000 שפים ומנהלי מטבחים מוסדיים. לצד תערוכה תתקיימנה הדגמות והשקות של מוצרי המזון החדשניים ביותר בתחום הקולינריה מן הצומח, ייערכו גם הרצאות ופאנלים מיוחדים העוסקים בעתיד המזון ובמגמות החזקות והמעניינות ביותר בשוק המזון.

התערוכה היא שיתוף פעולה מיוחד בין עמותת יום שני ללא בשר ('Meatless Monday') ועמותת Vegan-Friendly, ובה יוצגו המגמות העולמיות של עתיד המזון, לצד כל החידושים והפיתוחים האחרונים בתחום המזון הטבעוני שיוצגו על ידי עשרות חברות מובילות בענף.

במהלך התערוכה תיערכנה הדגמות וטעימות למוצרי מזון חדשים וייחשפו מוצרים שטרם נראו בארץ או בעולם. בשטח התערוכה יוצבו כ-40 דוכני מזון מיוחדים, בהם יחשפו מיטב החברות את מוצרי המזון הטעימים והמתקדמים ביותר. זאת במטרה להעניק לשפים, לחברות ההסעדה, למסעדנים ולחברות בישראל להתרשם מההיצע הנרחב של מזון איכותי וחדשני מן הצומח, ולשלב אותו בתפריטיהם.

בין החברות שיציגו בתערוכה נמצאות זוגלוס, טבעול, משק ויילר, mashuמשו, מרינה, טבע דלי, The Nuts Chef, תפוז טרי, אוטופי - בית מלאכה למעדני אגוז ועוד.

במקביל לתערוכה, ייהנו המשתתפים גם מהרצאות ופאנלים שיעסקו בחידושים האחרונים בתחום הקולינריה, ביתרונות הכלכליים והבריאותיים שבקידום מזון מבוסס צומח ובמגמות הביקוש העולמיות.

התערוכה מיועדת לקהל המקצועי וייקחו בה חלק אלפי שפים, חברות הסעדה, מסעדנים, ספקים, יצרנים, אנשי פוד-טק ויזמים, שיוכלו להתרשם מההיצע הרחב, ליצור היכרויות ושיתופי פעולה בתחום הקולינרי ולהעניק לציבור הרחב - אותו הם מאכילים מדי יום - את ההזדמנות ליהנות ממזון טעים, בריא ומקיים יותר.

אור בנימין, העומדת בראש תנועת Meatless Monday, אומרת: "הביקוש לאוכל טעים ובריא יותר מן הצומח נמצא בצמיחה מטורפת בשנים האחרונות. חברות ההסעדה ומסעדנים שמבחינים בביקוש הגובר מרחיבים ומשפרים את היצע המנות, ויצרניות המזון - ותיקות כמו גם חדשות - מפתחות ומשווקות מגוון הולך וגדל של פתרונות להסעדה מוסדית. החדשנות בתחום הפוד-טק מביאה מוצרים מן הצומח שממש מדמים את הטעם והמרקם של בשר, ביצים וחלב, והתחום הלוהט כרגע זה בשר מתורבת - שהוא בשר לכל דבר רק בלי בעל החיים. באי הכנס יחשפו לכל זה ועוד, כנס שבו הקולינריה בישראל פוגשת את הפודטק ועולה מדרגה".

הכנס ייערך ביום שני, 10 בפברואר 2020, האנגר 11, נמל תל אביב, בין השעות 11:00 - 18:00.

Plant Based Pro - לוגו התערוכה

לוח זמני האירוע:
11:00התכנסות ופתיחת דוכנים לקהל הרחב
11:50 - 12:15  דברי פתיחה: אור בנימין, יושבת ראש ועד מנהל Meatless Monday ועמרי פז, מנכ"ל ויגן פרנדלי
12:15 - 12:30גדעון בכר - מנהל אקלים משרד החוץ
12:30 - 13:00"חדשנות ועתיד החלבון" - ניר גולדשטיין, מנכ"ל Good Food Institute
13:00 - 13:30"איך למנף עסקית את המגמה הקולינרית החזקה בעולם" - עמרי פז, מנכ"ל Vegan-Friendly
13:30 - 14:15 פאנל: "עתיד הבשר", בהנחיית אור בנימין יו"ר ועד מנהל Meatless Monday, משתתפים: אלף פארמס, SuperMeat וד"ר תום בן אריה - מדען הראשי Good Food Institute
14:45 - 15:30פאנל: "פלטפורמות שיווק" בהנחיית "מסעדנים חזקים ביחד". משתתפים: נציגי חברות וארגונים רסט, רול, משלוחה, ויגן פרנדלי
15:30 - 16:00"למה מזון מן הצומח כדאי כלכלית?" - אבי שטייניץ, שף ויועץ קולינרי
16:30 - 17:00"איך עושים את זה בריא?" - ליהי יפה, דיאטנית קלינית
17:00 - 17:45שיח: מנות מן הצומח בעסקי המזון: איך עושים את זה נכון - אורי שביט, יועצת קולינרית ומפתחת מתכונים מן הצומח וטל האוזן, שפית קונדיטורית

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים:
Plant Based Pro




טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS