טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

מניותיה של רשת מסעדות ברביקיו עלו בזכות שיתוף פעולה עם ביונד מיט

צוות טבעוניוז 30.6.2019

מניותיה של רשת מסעדות ברביקיו עלו בזכות שיתוף פעולה עם ביונד מיט

מניותיה של חברת Famous Dave's האמריקאית, המפעילה רשת מסעדות ברביקיו, עלו ב-10% ביום שישי האחרון לאחר שהכריזה על שיתוף פעולה עם ביונד מיט - כך מדווח אתר חדשות הכלכלה Business Insider.

על פי הפרסום, רשת המסעדות תתחיל להציע מגוון מוצרים של החברה הטבעונית באופן ניסיוני החל מאמצע אוגוסט. מוצרי ביונד מיט יימכרו בתחילה בחמישה מסניפי הרשת, ואם הניסיון יצליח, המוצרים הטבעוניים דמויי הבשר יימכרו בהמשך בכל הסניפים ברחבי ארצות הברית. מנכ"ל הרשת אמר: "אנחנו מציעים חלופות לבשר כבר 25 שנה. מתוך הקשבה ללקוחותינו אנחנו ממשיכים לפתח ולהרחיב את התפריט שלנו."

מוצרי ביונד מיט נמכרים גם ברשת המסעדות Tim Hortons הפרוסה בכל רחבי קנדה ובמסעדות אינספור ברחבי העולם.

Business Insider מדווח גם, כי שוויה של תעשיית החלופות הטבעוניות לבשר כיום היא 14 מיליארד דולר, ובעשור הקרוב היא תגדל לכ-140 מיליארד דולר.

לכתבה המלאה:
Famous Dave's jumps 10% after announcing a partnership with Beyond Meat to test plant-based protein options (DAVE, BYND)

במקביל, חברת KAYA PlantBased, יבואנית ביונד בורגר, מדווחת בדף הפייסבוק שלה כי ניתן למצוא את הבורגר הטבעוני הפופולרי בכל סניפי רשת 'מקס ברנר' בישראל. בנוסף, הבורגר צפוי להימכר בקרוב ברשתות השיווק ובאולמות אירועים ברחבי הארץ, בזכות שיתוף פעולה של היבואנית עם חברת ההפצה 'דיפלומט'. את הרשימה המלאה של נקודות המכירה בארץ ניתן למצוא כאן.

נכון לזמן כתיבת שורות אלו, מחירה של מניית ביונד מיט עומד על 160 דולר. לפני כשבועיים הכריזה החברה כי היא מתחילה בימים אלו לשווק בארצות הברית גרסה חדשה של ביונד בורגר.הידיעה הובילה לנסיקה של מניית החברה לשיא של כל הזמנים של 202 דולר. לאחר מכן הושק במעצמה האמריקאית קמפיין שהסביר כי מוצרי 'בשר' מן הצומח מכילים תוספים כימיים ולכן אינם בהכרח בריאים יותר מבשר בעלי חיים, מה שהוביל לירידה בשווי המנייה ל-135 דולר - אך מאז חוותה המנייה התאוששות מסוימת.

שווי מניית ביונד מיט עבר באופן רשמי את רף ה-100 דולר לאחר שהחברה פרסמה את דו"ח הכספים שלה לרבעון הראשון של שנת 2019 ובו חשפה עלייה של יותר מפי שניים במכירות יחסית לתקופה המקבילה בשנת 2018. לאור הביקוש הרב למוצרי החברה, שעדיין עולה על כושר הייצור שלה, ובמקביל הגדלת כושר הייצור - שכולל בין היתר הקמת מפעל ראשון באירופה - הדו"חות הרבעוניים הבאים צפויים לחשוף גידול משמעותי נוסף במכירות.

לקריאה נוספת:
ביונד בורגר הפך לכוכב במסעדות בישראל והגדיל את הכנסותיהם ביותר מ-30%



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS