טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

גרסה חדשה של ביונד בורגר תשווק כבר בשבועות הקרובים

צוות טבעוניוז 18.6.2019

גרסה חדשה של ביונד בורגר תשווק כבר בשבועות הקרובים
הבורגר החדש (צילום: ביונד מיט)

גרסה משופרת של ביונד בורגר תשווק בחנויות ברחבי ארצות הברית כבר בשבועות הקרובים. לטענת החברה, הגרסה החדשה תהיה 'בשרית' יותר.

על פי היצרנית, הבורגר החדש "נמס ומתרכך כמו בשר בקר", ויהיו לו "טעם וניחוח נייטרליים" יותר. הוא גם יהיה מקור לחלבון מלא בזכות שילוב של חלבוני אפונה, שעועית מש ואורז. המוצר ישאר נטול רכיבים מהונדסים גנטית, סויה וגלוטן. בראיון ל-CNN אמר אית'ן בראון, מייסד ביונד מיט: "ביונד בורגר החדש הוא השלב הבא במסענו ליצירת בשר ישירות מצמחים, שיעביר לצרכן חוויה בלתי ניתנת להבדלה ממקבילה מן החי. זהו בהחלט לא סוף פסוק."

בחודשים האחרונים דיווחנו כבר מספר פעמים על שיפורים במתכון של הבורגר המפורסם, וזו גרסה חדשה נוספת. במקביל, מוציאה החברה לחנויות בימים אלו מוצר חדש ומבטיח נוסף דמוי בשר בקר טחון - ביונד ביף (בינתיים רק בארצות הברית).

ביונד מיט הנפיקה את מניותיה בבורסה בתחילת החודש שעבר במחיר של 25 דולר למנייה, ומחיר המנייה הגיע היום לשיא של 202.80 דולר - עלייה של פי שמונה מהמחיר ההתחלתי. לפני כמעט שבועיים פרסמה החברה את דו"ח הכספים שלה לרבעון הראשון של שנת 2019 וחשפה מכירות ב-20.2 מיליון דולר, עלייה של 215% לעומת התקופה המקבילה בשנה שלפני כן.

מתחריה של החברה בתחום המוצרים דמויי הבשר ובראשן אימפוסיבל פודס עושות גם הן מאמצים על מנת לתפוס נתח שוק, ובהצלחה לא מועטה, אך לא כמו הצלחתה של ביונד מיט.

ההודעה לעיתונות:
NEW, meatier Beyond Burger

הראיון ב-CNN:
Beyond Meat introduces new, meatier burger patty

על רקע התפתחויות אלו וההצלחה של ביונד בורגר גם בישראל, מפרסם אתר החדשות ynet את סיפורו של יואב אלגרבי, הישראלי שגילה את המוצר בתערוכת מזון בקליפורניה והחליט לייבא אותו לארץ. הכתבה זכתה לכותרת ההמבורגר הטבעוני שהפך לסיפור הצלחה.

לקריאה נוספת:
ביונד בורגר 2.0
תכניתה של ביונד מיט להוריד מחירים צפויה להוות אסון לתעשיית הבשר
ביונד בורגר הפך לכוכב במסעדות בישראל והגדיל את הכנסותיהם ביותר מ-30%



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS