טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

הנסיך הסעודי: העתיד יהיה טבעוני

צוות טבעוניוז 27.5.2018

הנסיך הסעודי: העתיד יהיה טבעוני
הנסיך ח'אלד בן אל-וליד. צילום: Plant Based News

הנסיך הסעודי ח'אלד בן אל-וליד סיפר בראיון מצולם לאתר Plant Based News על המעבר שלו ושל משפחתו לטבעונות והסביר שהדרך לעולם טבעוני כבר סלולה.

אלו דבריו:


היה לי לחץ דם גבוה וכולסטרול גבוה, ורופאים אמרו לי לקחת כל מיני כדורים לשארית חיי. כשעברתי לטבעונות ירדתי 25-30 קילו, אני צלול יותר, וזה שינה את חיי לטובה. המעבר פקח לי את העיניים. כך אני רוצה לראות את עצמי חי את חיי. העובדות הן חד משמעיות. העתיד הוא טבעוני. טבעונות מורידה ב-90-96% את צריכת המים ומייתרת לגמרי את הצורך לצרוך תרופות ואנטיביוטיקה. אגב, 80% מהאנטיביוטיקה נצרכת על ידי חיות משק. זה מגוחך.

אני משקיע במטרה, וזה בהחלט קשור לאורח החיים שלי. התשוקה שלי מושכת אנשים. יש לי מזל גדול שגדלתי עם אבא כמו שלי (המיליארדר אל-וליד בן טלאל - אחד האנשים החזקים בסעודיה). הוא מאוד עשיר. הוא כמובן פילנתרופ. הוא בורך כאחד מאנשי העסקים המצליחים בעולם. זה עזר לעצב את מי שאני היום במושגים של עבודה והתפתחות אישית - להיות הטוב ביותר בתשוקה שלי ובתחום שלי. התשוקה שלי איננה בכלכלה, בבנקים או בהשקעות, אלא בלקדם עולם טוב יותר.

באוגוסט 2017 נתתי לאבא שלי את הספר "איך לא למות" של ד"ר מייקל גרגר. אחרי שהוא קרא את הספר מספר פעמים, בפברואר הוא הזמין את ד"ר גרגר לסעודיה על מנת לפגוש אותו אחד על אחד ולשאול אותו שאלות. אני גאה בו מאוד ואני שמח לומר שהיום הוא טבעוני, וזה שינה את חייו, תודה לאל. אמא שלי לא הייתה צריכה הרבה שכנוע. היא ראתה את השינוי בחיי, את האנרגיה שיש לי, וכמה שזה נשמע כמו קלישאה - את הניצוץ בעיניי.

כשזה נוגע להשקעות בחברות טבעוניות, לפגוש אנשים כמו אית'ן בראון (מנכ"ל ביונד מיט) - האנשים האלה משפיעים על חיי. כשאני חשוף להזדמנויות המעולות האלה, כשזה מגיע לחברות כמו ממפיס מיטס, ביונד מיט, ג'אסט - יש לי הזדמנות להסביר לאבא שלי מה החברות האלה עושות ולמה אנשים כמו ביל גייטס, ריצ'רד ברנסון ומשקיעים עשירים נוספים משקיעים בחברות האלה. אני לא מתעניין בבנקים ובתחומים שקשורים אליהם, אלא בדברים שיש להם השפעה.

אני מקווה שאוכל לשנות את הגרגרנות של אנשים ולגרום להם להיות גרגרניים בדרכים אחרות. אני לא חושב שאנשים הם גרגרניים מיסודם. אני גם לא חושב שאנשים הם רעים מיסודם. אני מאמין שאיך שילדים מתבגרים ומה שהם לומדים מהוריהם משפיע על החלטותיהם לגבי מה זה טוב ומה זה רע. אני מאמין שסבל של בעלי חיים איננו חלק מהאג'נדה. אני רוצה לשנות את התפיסה של אנשים שרואים בבעלי חיים מוצרים. לא צריך לעמוד בראש מפעל בעלי החיים הגדול בעולם כדי להיות עשיר. אפשר להתעשר גם בדרכים אחרות. בשר מתורבת, למשל. ברגע שהחברות שמפתחות את הטכנולוגיה יתנו רישיונות ליצרניות - יהיה אפשר להמשיך לספק לאנשים מה שהם רוצים בלי לגרום לבעלי חיים סבל ובלי לפגוע באיכות הסביבה. העתיד של החברות האלה מובטח, גם בגלל שזה מיטיב עם איכות הסביבה, גם עם בריאות האדם וגם עם בעלי החיים.

השינוי יבוא בקרוב מאוד. אני רואה את זה. לא צריך להיות בעל חזון ולא צריך כדור בדולח בשביל לראות את זה. זאת המגמה כיום. תוך 5 עד 7 שנים ההשפעה על תעשיית בעלי החיים תהיה עצומה.

---

לקריאה נוספת:
הנסיך הסעודי הטבעוני שרוצה לשנות את המזרח התיכון
המפטון קריק מצרפת נסיך סעודי למועצת המנהלים שלה
הנסיך הסעודי פותח עשר מסעדות טבעוניות במזרח התיכון



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS