טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

OkCupid: הישראלים נהיים פתוחים יותר להיכרות עם טבעונים

צוות טבעוניוז 17.2.2021

OkCupid: הישראלים נהיים פתוחים יותר להיכרות עם טבעונים
OkCupid Matching - קרדיט OKC

אפליקציית ההיכרויות OkCupid מדווחת, כי בחודשים האחרונים הישראלים מגלים יותר ויותר פתיחות להיכרות עם בני ובנות זוג שמצהירים על היותם טבעונים או צמחונים - 91% מהמשתמשים בשנה האחרונה.

משתמשים שפתוחים לפגישות עם צמחונים או טבעונים קיבלו יותר 'לייקים' מתחילת 2021 מאשר אלה שגילו התנגדות. עוד עולה מהניתוח כי לשישה מתוך עשרה ישראלים לא משנה כלל מה בני הזוג אוכלים. 86% אף הצהירו כי הם פתוחים להיכרות עם אנשים שההעדפות שלהם באוכל שונות משמעותית משלהם.

במהלך האפיון של המשתמשים באפליקציה משתמשת OkCupid בסדרת שאלות התאמה כדי לסייע לצמחונים ולטבעונים למצוא בני ובנות זוג מתאימים. בין השאר הם נשאלים עד כמה חשוב שבן/בת הזוג יהיו צמחונים או טבעונים והאם יש נכונות לפגישה עם בן או בת זוג צמחונים או טבעונים.

לדברי מייקל קיי, מנהל התקשורת של OkCupid, האפליקציה מתאימה בין בני אדם על פי מה שחשוב להם באמצעות פרופיל שנבנה על בסיס התשובות של המשתמשים. התשובות שנענו כבר מיליארדי פעמים משמשות גם כ-'פילטרים' שמסייעים לאתר את בן בת הזוג הרצויים, עם סגנון חיים תואם.

קיי אמר: "טרנד אחד שהבחנו בו באחרונה בישראל הוא שאנשים נעשים פתוחים יותר ויותר להיכרות עם צמחונים וטבעונים. מעבר לכך, אלה שמגלים פתיחות אף נהנים מפופולריות גדולה יותר מאחרים". קיי מדווח כי מדובר במגמה עולמית. "גילינו ש-91% מהמשתמשים בשנה האחרונה פתוחים להיכרות עם טבעוני ונראה שהפתיחות הזו הופכת אותם ליותר אטרקטיביים בעיני אחרים. אם בעבר היכרות עם מישהו שסגנון החיים שלו היה שונה משלך הייתה מהלך מאתגר, כיום נראה שיותר מתחילים לצאת מ-'אזור הביטחון' הקולינרי שלהם".

גברים טבעונים עושים רושם הרבה יותר טוב על נשים

ניסוי שנערך לפני מספר שנים באוסטרליה בפלטפורמת 'טינדר' גילה, כי גברים טבעונים עושים רושם הרבה יותר טוב על נשים יחסית לאוכלי בשר.

סקר שנערך בבריטניה על ידי אתר ההיכרויות EliteSingles גילה, שאימוץ אורח חיים טבעוני הוא אחד מבין ארבעים השינויים שגברים עושים על מנת למשוך בנות זוג פוטנציאליות. קרוב לחמישית מהגברים שהשתתפו בסקר אמרו שהם שמרו על השינוי שהם עשו לאורך מערכת היחסים.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS