טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

Wonders of Nature - חדש בחנויות!

צוות טבעוניוז 3.2.2021

Wonders of Nature - חדש בחנויות!
מתוך דף הפייסבוק של Wonders of Nature

מותג חדש של מוצרים טבעוניים דמויי בשר הושק היום בישראל, ושמו Wonders of Nature.

פיתוח מוצרי המותג נמשך שלוש שנים, והוא שואף להתחרות במוצרי ביונד מיט. למותג החדש ארבעה מוצרים: המבורגר, בשר טחון, נקניקיות צ'וריסו וקבב. המחירים יהיו דומים לאלו של ביונד מיט. 'וונדרס' תפנה לטבעונים, צמחונים, שוחרי בריאות, מגוונים, מפחיתנים, קהל צעיר שמוכן להתנסות בחדשנויות ושומרי כשרות. המוצרים מבוססים על חלבוני סויה ואפונה, וכולל גם חמאת קקאו, חרוב, סלק, ליקופן עגבנייה וסיבים תזונתיים.

בדף הפייסבוק של המותג נכתב: "הרשו לנו להציג את Wonders of Nature - סטארט אפ ישראלי חדש שהולך לחולל מהפכה בתחום תחליפי הבשר. הוצאנו לשוק סדרת מוצרים המבוססים על שילוב של חלבוני אפונה וסויה, Ready to Cook - טעימים בטירוף. כבר לא צריך לבחור בין טעם, טבע ובריאות, כי הכנסנו הכל לביס אחד".

מאחורי המותג עומדת זוגלובק, שמתכננת למכור בקרוב את המוצרים גם בארצות הברית. בהודעה לאתר ynet אמר יושב ראש החברה, אלי זוגלובק: "יש פה פוטנציאל אדיר של 140 מיליארד דולר ואנחנו רוצים להיות חלק מזה. גם אם לא נהיה מהגדולים, יש פה שוק ענק". הכתבה באתר החדשות הפופולרי מציינת כי ההשקה מתרחשת על רקע מחסור בביונד מיט בישראל.

על פי דיווח בעיתון 'מעריב', זוגלובק השקיעה 10 מיליון ש"ח במותג. את האסטרטגיה במיזם יוביל אלי זוגלובק והוא ינוהל על ידי מומחית הפודטק רונית דוידוביץ'. היקף המכירות הצפוי לשנת 2021 נאמד ב-10 מיליון שקלים.

בעיתון 'ישראל היום' נכתב: "לפי נתוני החברה, 5% מהישראלים טבעוניים, ובתל אביב, שהיא 'בירת הטבעונים' יש 13% טבעוניים". אלי זוגלובק התראיין לעיתון הזה, התייחס למחיר המוצרים שדומה לאלו של ביונד מיט ואמר: "חומרי הגלם שלנו הם הטובים ביותר. השומן בהמבורגר זה חמאת קקאו והיא עולה 60 שקלים לקילוגרם, פי עשרה משומן קוקוס שיש למתחרים - אבל הוא נותן תחושה של בשר ולא רצינו להתפשר".

באתר N12 נערך מבחן ההמבורגר הטבעוני, בו Wonders of Nature הגיע למקום השני מבין ארבעה המבורגרים טבעוניים. למקום הראשון הגיע ביונד בורגר. באתר נכתב: "המבורגרים טבעוניים צוברים פופולריות, בעיקר במדינה כמו ישראל, שבה שיעור הצמחונים הולך ועולה. השפים של 'תוכנית חיסכון' בדקו וגילו: איזה מהמותגים שתוכלו למצוא בסופר הוא הטעים ביותר. וגם: איזה מקום קיבל הפיתוח הישראלי?".

הידיעה פורסמה גם בעיתון גלובס תחת הכותרת זוגלובק והסטארט-אפ וונדרס ינסו לכבוש נתח משוק תחליפי הבשר.

בדף הפייסבוק של עמותת ויגן פרנדלי נכתב: "מדהים לראות איך תחום תחליפי הבשר צומח ומשגשג בישראל, ועוד יותר מדהים לראות איך חברה ענקית כמו זוגלובק משקיעה בתחום ורואה בו את העתיד, תחילה עם המותג זוגלו'ס וכעת עם המותג החדש של וונדרס. זה שוב מוכיח לנו - לכולנו - שאנחנו בכיוון הנכון, ושהעתיד הוא לחלוטין בתזונה ובחלבונים מן הצומח".

הדרך הארוכה והמפותלת ממוצרים מן החי למוצרים טבעוניים

מפעלה של משפחת זוגלובק הוקם לראשונה באירופה ועבר לנהריה בשנת 1937, לאחר שמייסדיו עלו לארץ ישראל. ב-1972 קם המפעל בשלומי.

זוגלובק התחילה למכור מוצרים טבעוניים בשנת 2018 תחת המותג זוגלו'ס. בשנת 2019 אמר יושב ראש החברה בראיון לעיתון 'כלכליסט' כי העתיד של זוגלובק בעולם הוא כחברה טבעונית. על פי 'כלכליסט', אלי זוגלובק "מספר על הירידה במכירות בישראל, וגם מסביר למה הילד שגדל מעל מפעל בשר חולם על עולם ללא משחטות".

#תתכוננולהתפלא



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS