טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

טל גלבוע ורועי שפרניק התייצבו בבית המשפט לדיון בתביעה של בקרנה

צוות טבעוניוז 29.6.2020

טל גלבוע ורועי שפרניק התייצבו הבוקר בבית משפט השלום בעכו לצורך דיון ראשון בתביעה של בית המטבחיים 'בקרנה' נגדם.

פעילים הגיעו לפתחו של בית המשפט על מנת להביע את תמיכתם בטל וברועי. הפעילים הניפו שלטים עם תמונות של בעלי חיים כשהם בדרכם אל השחיטה והציגו אותם בפני העוברים והשבים.

טל, רועי ועורך הדין שמייצג אותם, אלון דוידוב, נכנסו לבית המשפט ויצאו ממנו תוך זמן קצר. לדבריהם כלל לא התקיים דיון אלא נקבע לו מועד חדש: ה-5.11.20 בשעה 9:30 בבוקר.

טל ורועי דיברו לפני כניסתם לבית המשפט.

רועי אמר: "היום טל היא יועצת ראש הממשלה לענייני בעלי חיים. איזה אבסורד זה שמקום שמתעלל בבעלי חיים תובע את מי שאמונה על רווחתם מטעם המדינה. בושה גדולה".

טל אמרה: "מעבר לכך שזה ברור שזאת תביעת השתקה, שיהיה ברור לכל מנהלי בתי המטבחיים שהיום זה כבר לא אותו הדבר. אני כבר לא נכנסת בתור פעילה כדי לראות מה קורה אצלכם. היום זו יחידת הפיצו"ח שאני עובדת בשיתוף פעולה איתם, ועוד גורמים כאלה ואחרים".

טל הוסיפה: "אם נדמה לכם שבגלל שמדובר בבעלי חיים אנחנו נהיה בשקט או נסתום, אתם פשוט לא הפנמתם את הכוח שלנו. עוד לא הפנמתם עד לאן אנחנו מגיעים ועד לאן אנחנו נצליח להגיע. אחד האחים שהיה שותף בבית המטבחיים - היום הוא צמחוני והוא עזב את השותפות. אתם חייבים להבין: הצדק, הכוח והאור איתנו".

אלון אמר: "כמו שכבר אמרנו בתיקים קודמים, בעוד עשור או שניים, האנשים האלה [שעובדים בבתי מטבחיים] יילכו פה במרתף העצורים כשהם אזוקים באזיקי ידיים ורגליים על פשעים חמורים".

טל גלבוע ורועי שפרניק התייצבו בבית המשפט לדיון בתביעה של בקרנה

טל גלבוע ורועי שפרניק התייצבו בבית המשפט לדיון בתביעה של בקרנה

טל גלבוע ורועי שפרניק התייצבו בבית המשפט לדיון בתביעה של בקרנה

בית המטבחיים בקרנה שבחיפה תבע את טל גלבוע, את רועי שפרניק ואת העמותה שהם הקימו 'קירות שקופים' על הפרת פרטיות, לאחר שהאחרונים פרסמו תחקיר מתוך בית המטבחיים שחשף התעללות קשה בבעלי חיים והפרות של חוקי הכשרות, בזמן שבית המטבחיים מתהדר בתעודת כשרות. זהו סרטון התחקיר המלא:


---

46528-12-18



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS