טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

אקטיביסטים וארגונים פועלים לסגירת חזיריית קיבוץ להב

צוות טבעוניוז 11.3.2020

העמותות 'קירות שקופים' ו-'תנו לחיות לחיות' פועלות יחדיו ובעזרת תומכיהן לסגירת חזיריית קיבוץ להב, על רקע התחקיר שפורסם בערוץ 'כאן 11' בסוף החודש שעבר.

התחקיר, שנערך על ידי עמותת 'קירות שקופים' ושודר בערוץ הטלוויזיה של תאגיד השידור הישראלי במוצאי שבת ה-29 בפברואר, חשף את תנאי המחייה הקשים של החזירים במתקן - מרגע לידתם ועד לשחיטתם. בטלוויזיה רואיינו בין היתר נציגים בכירים בקיבוץ שסיפקו הסברים לקוניים למראות הקשים שנחשפו. לאחר השידור בטלוויזיה, עלה התחקיר לערוצי היוטיוב ולדפי הפייסבוק של 'קירות שקופים' ושל התאגיד בשתי גרסאות - אחת כפי ששודרה והשנייה ללא צנזורה, וזכה למאות אלפי צפיות.

ממצאי התחקיר המלאים:
קיבוץ להב: המציאות במתקן הגידול והשחיטה של חזירים

כעת פועלת העמותה להמשך הפצת התחקיר באינטרנט ביתר שאת על מנת להגביר את החשיפה למציאות הקשה שנחשפה בו, וקוראת לציבור לתרום לה כסף על מנת לערוך לתחקיר קידום ממומן. יותר מאלף שקלים נתרמו תוך כשלוש שעות בלבד, והקמפיין נמשך. בנוסף, 'קירות שקופים' פועלת מול משרד החקלאות על מנת לסגור את החזירייה. במקביל, עמותת 'תנו לחיות לחיות' פועלת להגשת תביעה משפטית נגד החזירייה על בסיס החומרים מהתחקיר.

הנכם מוזמנים לתרום לקידום הממומן של התחקיר דרך הקישור הבא באתר 'דרוב':
מקדמים ביחד את התחקיר!

רועי שפרניק מעמותת 'קירות שקופים' אמר: "שלום חברים יקרים. בטח רובכם נחשפתם כבר לחקירה הסמויה שלנו מהמשחטה בקיבוץ להב, משחטת החזירים הנוראית. חשיפה היסטורית - לאחר כמעט ששים שנה של טבח המוני והתעללות. באמת תחקיר מאוד קשה. עלה גם בטלוויזיה ב-'כאן', גם בעמוד הפייסבוק שלהם. מעל 300,000 צפיות. אצלנו יש המוני צפיות גם - בעמוד של 'קירות שקופים'. בעוד עמודים עלה התחקיר. העלינו גם את התחקיר הלא-מצונזר.

אנחנו רוצים לממן אותו, שכמה שיותר אנשים ייחשפו, יפסיקו לאכול בעלי חיים, יבינו במה זה כרוך. כל מי שרוצה, יכול לראות את הלינקים פה בדרוב - גם לחקירה הלא-מצונזרת, גם לתאגיד 'כאן', וגם אשים קישור לתרומה יעודית אך ורק לתפוצת התחקיר הזה. אנחנו מפעילים לחץ כבד. צריך להבין, יש פה גם תביעה נגד המקום. 'תנו לחיות לחיות' מנהלת תביעה, ואנחנו רוצים לסגור את המקום הזה. לסגור אותו לנצח. הפשעים האלה לא אמורים להימשך. תודה רבה לכם. תמשיכו להפיץ. תודה על כל שקל ספציפית לפרויקט הזה. נמשיך להיות בקשר ונעדכן".

לצפייה בתחקיר ולשיתופו, היכנסו לקישורים הבאים:

 יוטיובפייסבוק
התחקיר הלא-מצונזרהסוד האפל שבקיבוץ להב הסוד האפל שבקיבוץ להב
הכתבה בערוץ 'כאן 11'חקירה סמויה בחזיריית קיבוץ להב חקירה סמויה בחזיריית קיבוץ להב

צוות טבעוניוז מצטרף לקריאה להפצת התחקיר - בכל דרך אפשרית - אם זה ברשתות החברתיות, בהודעות וכולי. אנו קוראים גם לבעלי אתרי אינטרנט להטמיע את סרטוני התחקיר ולשלב קישורים אליהם באתריהם, וממליצים על שימוש בקוד ה-HTML הבא:



אלו הם ממצאי התחקיר (זהירות, תמונות קשות לצפייה):





גור בחזיריית קיבוץ להב

הצפיפות בחזיריית קיבוץ להב

הצפיפות בחזיריית קיבוץ להב

שפחת המלטות בחזיריית קיבוץ להב

שפחת המלטות בחזיריית קיבוץ להב

גורים יונקים בחזיריית קיבוץ להב

חזירים בצואתם בחזיריית קיבוץ להב

חזיריית קיבוץ להב



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS