טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

שלטי חוצות בבריטניה: מתי בפעם האחרונה הרגת בעל חיים?

צוות טבעוניוז 10.3.2020

שלטי חוצות בבריטניה: מתי בפעם האחרונה הרגת בעל חיים?
צילום: Viva

שלטי חוצות נתלו ב-60 מקומות בבריטניה, עליהם נכתב: 'מתי בפעם האחרונה הרגת בעל חיים? כנראה אתמול בערב'.

השלטים הוצבו על ידי הארגון למען בעלי החיים Viva באזורים סואנים ובתחנות אוטובוס, בהם לאנשים יש זמן להפנים את המסר. בנוסף לכיתוב, השלטים כוללים תמונות של בעלי חיים כגון פרות, חזירים, טלאים ותרנגולות.

'צביעות לא נוחה'

לדברי Viva, מטרת שלטי החוצות היא להדגיש את "הצביעות הלא-נוחה בה אנו אוהבים בעלי חיים מסוימים ודנים אחרים לחיי סבל". מטעם הארגון נאמר, כי "בדרך קבע, אנשים בוחרים לרכוש מוצרים מן החי בלי לעשות את הקשר לבעל החיים שסבל והומת בשביל להגיע לצלחתם".

הארגון בחן מסרים שונים על אוכלי בשר וגילה, כי הגישה היעילה ביותר ליצירת דו שיח פרודוקטיבי הוא לשאול את השאלות מהן רבים בוחרים להתעלם.

'לוקחים את המסר הביתה'

הארגון שיתף פעולה עם צוות הקריאייטיב של אתר חדשות הטבעונות Plant Based News על מנת לעצב את השלטים.

רובי לוקי, מייסד שותף של אתר החדשות שניהל את צוות הקריאייטיב, אמר: "צוות הקריאייטיב של Plant Based News לוקח תפקיד פעיל בקמפיינים של Viva מזה מספר שנים. להיות מעורב בקמפיין כל כך גדול הוא כבוד, כמו תמיד. יצירת שלטי חוצות היא דבר מרגש מאוד בגלל טבעם הפיזי. אנשים שמצלמים את השלטים ומגיבים להם מעבירים את המסר לרבים נוספים".

'הטבעונות התפשטה'

ג'ולייט גלאטלי, מייסדת ומנהלת Viva, אמרה בהצהרה ל-Plant Based News: "הטבעונות התפשטה והיום היא פופולרית יותר מאי פעם. למרות זאת, אנשים רבים אינם מודעים לעובדה, כי מוצרים מן החי שנארזים יפה על מדפי המרכולים מגיעים ממשקים תעשייתיים בהם בעלי החיים מוחזקים בתנאים מחפירים. נאמר לנו באופן קבוע כי לבריטניה יש את הסטנדרטים הגבוהים ביותר של רווחת בעלי חיים, אבל זה פשוט לא נכון".

לדברי גלאטלי, יותר ממיליארד בעלי חיים נשחטו בבריטניה בשנת 2018 ורובם הגיעו ממשקים תעשייתיים בהם הם נכלאו בצפיפות ובזוהמה והולעטו באנטיביוטיקה על מנת להקטין למינימום את הסיכון להתפרצות מחלות שנוצרות בתנאים הלא-טבעיים האלה. מטרת שלטי החוצות היא למשוך את תשומת לב הציבור ולהעלות שאלות נוקבות של מדוע אנו אוהבים בעלי חיים מסוימים ואוכלים אחרים. בריטניה היא אומה של אוהבי בעלי חיים, ומעל 50% מהאוכלוסיה מגדלת חיות מחמד. גלאטלי הוסיפה: "אנחנו מקווים כי הקמפיין יהדהד בקרב הציבור ויעודד אותם לבחור בטבעונות".

מקורות:
Major New UK Billboards Ask 'When Did You Last Kill An Animal?' (Plant Based News)
Viva! Reveals Billboards Asking People 'When Did You Last Kill an Animal?' (Viva!)

אודות קמפיינים נוספים שנעשים בארץ ובעולם ניתן לקרוא במדור אקטיביזם.


#ChooseVeganBillboards
#FavouriteAnimal



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS