טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

חואקין פיניקס מדבר על תעשיית בעלי החיים בטקס גלובוס הזהב הטבעוני

צוות טבעוניוז 6.1.2020

חואקין פיניקס מדבר על תעשיית בעלי החיים בטקס גלובוס הזהב הטבעוני
חואקין פיניקס אתמול, בטקס 'גלובוס הזהב'

חואקין פיניקס זכה אתמול בקטגוריית 'ההופעה הטובה ביותר של שחקן בסרט דרמה' על תפקידו בסרט 'הג'וקר' בטקס גלובוס הזהב בו הוגש כיבוד טבעוני, ודיבר על תעשיית בעלי החיים.

כבר בשבוע שעבר נודע, כי 'גלובוס הזהב' יגיש כיבוד שכולו טבעוני, לראשונה בתולדותיו. איגוד התקשורת הזרה של הוליווד ('The Hollywood Foreign Press Association'), הארגון ללא מטרת הרווח שמארגן את טקס פרסי הטלוויזיה והקולנוע הנודע, החליט על כך "על מנת לשמש דוגמא לאירועים נוספים ולהגביר את המאמצים לשמור על הקיימות".

התפריט הוכן על ידי מת'יו מורגן, השף הראשי של מלון 'בברלי הילטון' (הילטון בברלי הילס), וכלל מרק סלק קר, מנה על בסיס פטריות דמויית צדפות סקלופ עם ריזוטו ועוגת אופרה.

בראיון לעיתון Hollywood Reporter אמר נשיא האיגוד, לורנזו סורייה: "משבר האקלים סובב אותנו, ואנחנו חושבים על השנה החדשה ועל העשור החדש. לכן דיברנו בינינו על מה ניתן לעשות ואיזה מסר להעביר. לא ניתן לשנות את העולם עם ארוחה אחת, אך צעדים קטנים מגבירים את המודעות. האוכל שאנחנו אוכלים והדרך בה הוא מגודל ומעובד תורמים למשבר האקלים."

לכתבה המלאה:
Golden Globes Go Vegan: We Want to "Send a Good Message"

חואקין פיניקס, טבעוני אקטיביסט המוכר בזכות קריינותו בסרט ארת'לינגס, שיבח את האיגוד על ההחלטה להגיש כיבוד טבעוני ועל עשיית ההקשר בין טבעונות לאיכות הסביבה.

לדברי פיניקס, "זהו צעד אמיץ והוא מעביר מסר חשוב. בניגוד לאמונה הרווחת, אני לא רוצה 'להרעיד את הסירה'. הסירה כבר רועדת. זה באמת נחמד שאנשים שולחים את איחוליהם לאוסטרליה, אבל אנחנו חייבים לעשות יותר מזה... לא תמיד הייתי אדם מוסרי. למדתי כל כך הרבה. כל כך הרבה ממכם, האנשים שנמצאים פה באולם, נתנו לי הזדמנויות רבות לעשות דברים נכון, ואני מודה לכם מאוד על כך... כולי תקווה שכולנו נתאחד ונעשה שינוי. להצביע בבחירות זה מעולה, אבל לפעמים עלינו לקחת על עצמנו אחריות ולערוך שינויים והקרבות בחיינו אנו."




טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS