טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

יריד האוכל הטבעוני הגדול בעולם יתקיים בבריטניה ב-2020

צוות טבעוניוז 4.11.2019

יריד האוכל הטבעוני הגדול בעולם יתקיים בבריטניה ב-2020
מתוך סרטון תדמית של היריד (צילום מסך)

יריד האוכל הטבעוני הגדול בעולם יתקיים בבריטניה בשנה הבאה, בהמשך להצלחתו המסחררת של היריד שהתקיים לאחרונה בניו יורק.

היריד, שיענה לכותרת Plant Based World Europe Conference & Expo, יתקיים ב-Business Design Centre בלונדון בתאריכים 16-17 באוקטובר 2020. היריד מיועד לאנשי מקצוע מהתעשייה, אך היום השני יהיה פתוח גם לציבור הרחב.

מטרת האירוע היא לחזק את הקשרים בין עסקים - ויחבר בין יצרני מוצרים טבעוניים, משווקים, מפיצים, ספקי שירותי מזון, מסעדנים, יזמים, משקיעים ואנשי מקצוע מתחום הבריאות. האירוע יכלול כנס שיעסוק בנושאים שקשורים לעסקים טבעוניים, בריאות וקהילה, וכמו כן הוא יכלול יריד בינלאומי, נטוורקינג וטעימות.

מנהל התוכן וההתקשרויות של היריד אמר: "תהליך המעבר של אנשים מצריכת מוצרים מן החי למזון צמחי מלא הוא ההזדמנות שלנו כחברה ליצירת עולם בריא יותר לדורות הבאים. מטרת היריד היא להאיץ את השינוי על ידי אספקת הכלים המקצועיים לפריחת השוק הטבעוני. המסר עורר הדים ביריד הראשון שערכנו בניו יורק ואנו מצפים בכיליון עיניים לחוויה הטבעונית האולטימטיבית בלונדון בשנת 2020".

מנכ"ל חברת הפקת האירועים שמפיקה את האירוע אמר: "האירוע בניו יורק היה ללא ספק היריד המצליח ביותר שראיתי בכל הסקטורים. יש לנו מטרה אחת באירוע בלונדון: לשחזר את ההצלחה עם קהילה מכל קצוות אירופה. מוצרים חדשים ומרגשים רבים יגיעו גם מארצות הברית, כך שזו תהיה הזדמנות עולמית אמיתית".

על פי אתר הכנס, בבריטניה קיים השוק הגדול ביותר באירופה של מוצרים טבעוניים, המוערך ב-470 מיליון ליש"ט - לעומת 4.5 מיליארד דולר בארצות הברית.

אתר חדשות הטבעונות הבריטי Plant Based News הוא אחד מנותני החסות ליריד, לצידם של האגודה הטבעונית וגורמים נוספים. מנהל ומייסד האתר אמר: "שוק המוצרים הטבעוניים גדל בשיעור אקספוננציאלי, וחשוב לתמוך בו על ידי חשיפת החדשנות שבו לגורמים בתעשיה כמו גם לצרכנים. אצלנו במערכת האתר מאמינים כי חשוב לחזק את תפקידם של עסקים ושל תחום הטכנולוגיה בהאצת הגדילה".

בניו יורק יתקיים יריד נוסף ביוני 2020.


אתר האירוע:
Plant Based World Europe Conference & Expo



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS