טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

ארבעה הרוגים ותשעה פצועים מפגיעת רקטה בבית מגורים

צוות טבעוניוז 25.3.2019

ארבעה הרוגים ותשעה פצועים מפגיעת רקטה בבית מגורים
פינוי הכלבים מזירת הפיצוץ. צילום: דוברות כבאות והצלה‎

אתר האינטרנט 'מאקו' מדווח, כי רקטה ששוגרה הבוקר (שני) מרצועת עזה פגעה בבית במושב משמרת שבשרון. ארבעה כלבים נהרגו, ושני כלבים ושבעה בני אדם נפצעו.

סמוך לשעה 5:20 לפנות בוקר נשמעו אזעקות בכל אזור השרון. כעבור מספר שניות נשמע פיצוץ עז - ואז התברר כי רקטה פגעה ישירות במבנה במושב משמרת שבשרון והובילה לקריסתו.

ארבעת הכלבים נהרגו ככל הנראה משום שיישנו באזור שנפגע ישירות מהטיל. הפצועים האנושיים, במצב קל עד בינוני, פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים מאיר בכפר סבא כשהם סובלים מפגיעת רסיסים. הכלבים הפצועים פונו למרכז הווטרינרי בבית ברל. תושבי היישוב ששמעו על מצבם של חיות המחמד התנדבו לטפל בהם עד שהמשפחה תחזור לעמוד על הרגליים.

אחד הכלבים, כבן שנתיים, סובל על פי אבחון הווטרינרים מהלם, אך מעבר לכך נותר ללא פגע וכנראה ישתחרר בערב אל אחד מהבנים של בעל הבית שנפגע. הכלב השני שנפגע, בן 10, נפצע מרסיסים בכל חלקי גופו. לדברי הרופאים אף רסיס לא חדר לבית החזה או חלל הבן של הכלב וכרע הוא מקבל טיפול אנטיביוטי ועירוי. הכלב מתאושש לאט ובתקווה לא יצטרך לעבור ניתוח.

ראש הממשלה הודיע כי יבטל את נאומו באיפא"ק ויקצר את ביקורו בוושינגטון, בעקבות האירועים. נתניהו ישוב לארץ לאחר פגישתו עם נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ. "לפני דקות אחדות סיימתי שיחת עדכון והתייעצות עם הרמטכ"ל, ראש השב"כ וראש המל"ל", אמר ראש הממשלה. "הייתה כאן התקפה נפשעת על מדינת ישראל ואנחנו נגיב בעוצמה. לאור האירועים הביטחוניים החלטתי לקצר את הביקור בארצות הברית. בעוד שעות אחדות אפגש עם הנשיא טראמפ ומיד לאחר מכן אשוב לארץ כדי לנהל את הפעולות שלנו מקרוב".

חבר הקבינט משה כחלון ביקר בזירת הנפילה ושוחח עם בעל הבית שנפגע וניצל באירוע. "אנחנו ממשיכים הלאה", אמר בעל הבית בשיחה, "אני לא הגעתי לממ"ד. שמעתי בום ועוד בום והסתכלתי אין לי בית וכמעט לא הייתה לי משפחה. אבל הממ"ד הציל את החיים שלנו".

לידיעות המלאות:
7 פצועים מפגיעת רקטה בבית בשרון
ארבעת כלבי המשפחה נהרגו מהירי



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS