טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

נורני אורגני: חנות טבעונית בבקעת אונו

צוות טבעוניוז 6.12.2018

נורני אורגני: חנות טבעונית בבקעת אונו

הכירו את 'נורני אורגני', הבית החדש והחם לטבעונים שבא במטרה לעשות מהפכת מחירים בשוק הטבעוני בבקעת אונו ובאזור המרכז בכלל.

עודד נורני, טבעוני כ-4 שנים, הוא המייסד ובעל החנות 'נורני אורגני'. מאז היותו טבעוני, מאוד הציק לו כשהלך לחנויות המתיימרות להיות ירוקות ועם אג'נדות מסוימות שמחזיקות בין הטופו לבין הקינואה 'ביצים אורגניות' או 'בשר אורגני'. לא פעם עברה בו המחשבה, שחייבת להיפתח חנות טבע שכל כולה טבעונית, משהו שחוצה את גבולות תל אביב. ואז הגיע הרעיון: חנות אורגנית טבעונית חדשה ביהוד, בלב בקעת אונו, וכך נולד 'נורני אורגני'.

כאשר הגיעה ההחלטה לפתיחת החנות היה ברור כי המחירים חייבים להיות נוחים ונגישים עד כמה שאפשר לקהילה הטבעונית, הצליאקית והאורגנית, מחירים שאי אפשר לראות בשום מקום ובטח שלא ברשתות השיווק שהקהל הטבעוני וטבעונות בכלל ממש לא מעניינת אותם. כדי שהקהילה הטבעונית תכיר את החנות ותיפתח אליה, החליט נורני לבצע משלוחים עד הבית לכל אזורי השרון והמרכז כך שכל מי שרוצה אצלו בשולחן את המוצרים והמותגים הכי נחשקים יוכל לעשות זאת בהזמנה פשוטה דרך המחשב או הסמארטפון. פשוט נכנסים לאתר ומבצעים את הרכישה אונליין. כל המוצרים והמחירים נמצאים שם.

בראיון לטבעוניוז אמר עודד נורני: "אקטיביזם טבעוני, כזה ששנוי במחלוקת או לא, הוא תמיד טוב ומעורר דיון סביב טבעונות - לטוב ולרע. כאשר חושבים על אקטיביזם טבעוני, רובנו חושבים על אותם הפעילים שעומדים מול מסעדות בשריות עם תמונות שחיטה, אך מנקודת המבט שלי, אקטיביזם ופעולות לקידום הטבעונות בישראל ובכלל לא תלויה רק בשכנוע ישיר של אנשים להפוך לטבעונים, אלא גם לגרום לכך שיהיה פשוט וקל יותר להיות טבעוני. מי מאיתנו לא שמע טענות כמו 'להיות טבעוני זה יקר' או 'אין אוכל טעים לטבעונים' מפי אוכלי כל? כנראה שכולנו. להוזיל את מחירי המוצרים הטבעוניים ולספק את ההיצע האדיר והטעים שיש לנו מהצומח - זה אקטיביזם לכל דבר, מבחינתי. אני מאוד מנסה להוביל מהפכת מחירים בשוק הטבעוני, אקטיביזם זה לא רק להסביר לאנשים, זה גם למצוא להם פתרונות להפוך לטבעוניים בקלות. בואו נקדם את הטבעונות עוד שלב ועל הדרך, גם נהנה ממחירים טובים."

כתובת החנות: העצמאות 40, יהוד.
שעות פתיחה: ימים א' עד ה' 08:00-20:00, יום ו' 08:00-15:00.
אתר: נורני אורגני



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS