טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

טלטלה בענף הכושר: מעיין אליאסי מנפצת מיתוסים

צוות טבעוניוז 23.5.2018

טלטלה בענף הכושר: מעיין אליאסי מנפצת מיתוסים
צילום מסך מתוך הסרט 'חלב מגואל בדם'

זכייתה של מעיין אליאסי בתואר 'מיס ביקיני ישראל' בתחילת השבוע הדהדה ברשת, והיום היא זוכה לכתבה גדולה ומפרגנת באתר החדשות ynet.

מיס ביקיני ישראל החדשה היא טבעונית, כך מכריזה כותרת הכתבה בערוץ הכושר באתר ynet.

לאורך כל השנים האחרונות דבקה מעיין אליאסי במטרה להוכיח לכולם שאפשר להיות ספורטאי טבעוני. השבוע היא זכתה במקום הראשון בתחרות מיס ביקיני ושברה על הדרך לא מעט מיתוסים. ל-ynet היא סיפרה על הדרך, הקשיים וחושפת את הסוד להצלחה. כתב ynet, איתן גפן, מודה הבוקר בפה מלא בעובדה שידועה לטבעונים כבר מזה זמן: המעבר של רבים מאוכלוסיית העולם לאורח חיים טבעוני הביא בשנים האחרונות לטלטלה בענף הכושר.

לפני שש שנים עברה אליאסי תאונת דרכים ועמדה בפני תהליך שיקומי. היא הסבירה ל-ynet: "הרגשתי שהגוף שלי לא מחלים: לא מדלקות ולא מדברים אחרים. נזכרתי שבתקופה שלא אכלתי בשר היה לו קל יותר להתמודד עם הדלקת והפציעות, אז הפסקתי וזה באמת הוכיח את עצמו. לאט לאט התחלתי להפחית מוצרי חלב ולבסוף הורדתי גם את הביצים. פתאום גיליתי שהגוף שלי בהרבה יותר קליל ובהרבה יותר חזק".

על פי ynet, השינוי באורח החיים הביא משב רוח מרענן לחייה של אליאסי וטען אותה באנרגיות חדשות. לאחר שנתיים של התמודדות עם תהליך שיקומי היא כבר ידעה מה היעד הבא שלה: לעזור לאנשים אחרים לעבור את השינוי שהיא בעצמה עשתה. על מנת לרכוש את הכלים הנכונים היא נרשמה לקורס מאמני כושר וסיימה אותו בהצלחה.

הניצחון בתחרות במקום הראשון, מה שהפתיע רבים שאינם טבעונים, היווה נקודת ציון נוספת במסע לשבירת המיתוס הטבעוני. אליאסי הסבירה ל-ynet: "זה התחיל אצלי מהמקום של להראות. השתתפתי בצילומים לסרט בשם חלב מגואל בדם שיצר רועי שפרניק, ובסרט צולמו הרבה ספורטאים טבעונים. זה בעצם גירה אותי לחשוב מה עוד אפשר לקטוף ומה עוד אפשר לעשות ומשם הדרך הייתה קצרה".

בפוסט בפרופיל הפייסבוק שלה הודתה מעיין אליאסי לכל מי שליווה אותה בתחרות וסייע לה לנצח, וכתבה: "רוצים משהו? קומו וקחו אותו!"

במדור ספורט ניתן לקרוא על ספורטאים טבעונים נוספים מצליחים בתחומם ושמוכיחים, כי טבעונות היא תזונה אידאלית לבריאות, לכושר ולבניית מסת שריר.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS