טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

פמלה אנדרסון פותחת מסעדה טבעונית בדרום צרפת

דודי שטרן 22.6.2017

פמלה אנדרסון פותחת מסעדה טבעונית בדרום צרפת

השחקנית פמלה אנדרסון מזמינה את נשיא צרפת, עמנואל מקרון, לאירוע הפתיחה של מסעדה טבעונית שהיא מקימה, על מנת לדון בשחרורו של בן הזוג שלה, ג'וליאן אסאנג', מייסד ויקיליקס, ממקלט מדיני.

אנדרסון הכריזה על תכניתה לפתוח את המסעדה, שתיקרא La Table du Marché ("שולחן השוק"), בעיירה סן טרופז בדרום צרפת, מקום מגוריה, ב-4 ביולי. המסעדה תמוקם בתוך בית מלון, והיא תגיש מנות ייחודיות של טרטר, ריזוטו, בורגרים ושמפיין. המסעדה תפעל למשך 50 ימים.

תאריך הפתיחה של המסעדה הוא יום העצמאות של ארצות הברית, ולא במקרה: ההכרזה על המסעדה הייתה חלק ממכתב פתוח שהיא כתבה אודות בן הזוג שלה, לא אחר מאשר מייסד ויקיליקס, ג'וליאן אסאנג', שחי כיום בתחומי שגרירות אקוודור בלונדון, במקלט מדיני. במכתב, אנדרסון מזמינה את מקרון ואת בת הזוג שלו למסעדה ביום הפתיחה, כדי לדון במה ניתן לעשות על מנת לשחרר את אסאנג'.

מתוך המכתב: "אני פונה בזאת לעמנואל מקרון ולבת הזוג שלו בריג'ט טרוגנו. כתושבת צרפת, ביתי שאימצתי, הייתי רוצה לפגוש אתכם ולדון אתכם במצבו של ג'וליאן. אני פותחת מסעדה טבעונית חדשה בחודש יולי, ואני רוצה להזמין גם את הנשיא החדש ואת הגברת הראשונה. הצטרפו אליי ביום בו אני פותחת את הדלתות, ונשב, נאכל אוכל טוב, ונדון במה שניתן לעשות למען ג'וליאן. צרפת תוכל להציג את כוחה, וכך גם אתם, אם תתנו לג'וליאן מקלט."

אנדרסון מסיימת את המכתב בקריאה נועזת לפעולה למען בני אדם ובעלי חיים כאחד: "תפסיקו להפריע למערכות בחירות. תפסיקו להתעלל בבעלי חיים ולאכול אותם. תפסיקו לכתוב נאומים על עור עזים. שחרור ג'וליאן לחופשי ישנה הכל למען עולם טוב יותר." למכתב מצורפת סדרה של תמונות של אנדרסון על רקע אזורים כפריים בצרפת יחד עם גולדן רטריבר.

אתר המסעדה:
La Table du Marché by Pamela Anderson restaurant Vegan

מקורות:
La Table du Marché by Pamela
Why My Heart Stands With Julian
Pam Anderson Is Opening a Vegan Restaurant in the South of France
Pamela Anderson to Open Vegan Eatery in France



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS