טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

החסות של מקדונלדס על האולימפיאדה הסתיימה אחרי 41 שנים

דודי שטרן 20.6.2017

החסות של מקדונלדס על האולימפיאדה הסתיימה אחרי 41 שנים
(Ad Age)

הוועד האולימפי הבינלאומי ורשת מקדונלדס הודיעו, ששיתוף הפעולה ביניהם הסתיים.

טימו לומה, מנכ"ל שירותי הטלוויזיה והשיווק של הוועד האולימפי הבינלאומי, אמר: "אסטרטגיית החסויות של הוועד היא לייצור שיתופי פעולה ארוכי טווח שיקדמו את מטרות המשחקים בשנת 2020 ואת מפת הדרכים האסטרטגית של העתיד. האסטרטגיה באה לידי ביטוי בהסכמים פורצי דרל עם שותפים קיימים וחדשים. בנוף העסקי המשתנה של היום, אנחנו מבינים שמקדונלדס מחפשת להתמקד בסדר עדיפויות עסקי אחר. מסיבות אלו, הסכמנו שדרכינו ייפרדו. אני מודה לידידינו במקדונלדס בשם הוועד האולימפי הבינלאומי על המחויבות שהחברה הפגינה לאולימפיאדה במשך עשורים רבים."

מנהלת השיווק של מקדונלדס, סילביה לגנדו, אמרה: "כחלק מתכנית הגדילה שלנו, אנחנו בודקים מחדש את כל ההיבטים של העסק שלנו, והגענו להחלטה בשיתוף עם הוועד, על מנת שנוכל להתמקד במסלולים אחרים. אנחנו גאים על התמיכה באולימפיאדה, ואנחנו מודים ללקוחותינו, לאנשי הצוות שלנו, לצופים, לספורטאים, לבעלי התפקידים, לוועד הבינלאומי ולוועדות המקומיות של האולימפיאדה על תמיכתם לאורך השנים."

התנאים הכספיים של ההיפרדות הוסכמו על כל הצדדים המעורבים. הפרטים נשמרו בסודיות.

סיום שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי באופן מיידי, ועם זאת, מקדונלדס תמשיך לתת חסות על אולימפיאדת החורף של שנת 2018 עם זכויות שיווק מקומיות בקוראה הדרומית. מקדונלדס תפעיל מסעדות בפארק האולימפי ובכפר האולימפי.

לוועד האולימפי הבינלאומי אין כרגע תכניות למצוא מחליף לחסות של מקדונלדס בקטגוריית שיווק המזון. הוועד יסקור את הקטגוריה באופן נרחב בשביל לגבש תכניות.

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת, כי כבר נחתם חוזה בין מקדונלדס לבין הוועד האולימפי הבינלאומי לחסות לאולימפיאדת טוקיו 2020, שבוטל בזאת שלוש שנים לפני פתיחת המשחקים. מקדונלדס הייתה מהתורמים הגדולים למשחקים האולימפיים מאז שנת 1976, שתרמה כל פעם יותר ממיליארד דולר. בשנים האחרונות מקדונלדס חוותה ירידה חדה במכירות. במקביל, הוועד האולימפי היה חשוף לביקורת מצד קמפיינים בריאותיים על כך שקיבל חסות מחברות כמו מקדונלדס וקוקה-קולה.

לאחרונה, הסתיימו הסכמי החסויות של הוועד עם תאגידים גדולים נוספים, כגון קבוצת מלונות הילטון וענקית הטלקום AT&T. מבין התאגידים שעדיין נותנים חסות לאולימיאדה נמנים יצרנית מוצרי החשמל פנסוניק, יצרנית הרכב טויוטה ויצרנית הצמיגים ברידג'סטון.

לכתבה באתר האולימפיאדה:
IOC and McDonalds mutually agree to end Worldwide TOP Partnership



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS