טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

עשר הערים האולטימטיביות לטבעונים (חוץ מתל אביב)

דודי שטרן 3.4.2016

טייפיי, טייוואן

טייפיי, טייוואן

אוכלוסיית טייוואן בודהיסטית ברובה, כך שארוחות טבעוניות בה הן דבר נפוץ, והאפשרויות רבות. קל למצוא מסעדות וסופרים טבעוניים, וגם בצמחוניים שביניהם יש אפשרויות טבעוניות. טופו נפוץ באוכל רחוב. מאכל מקומי ידוע הוא "בוריטו טייוואני", שמכיל ירקות ורוטב בוטנים, עטוף בבוריטו. גם בתי מלון רבים מציעים ארוחות טבעוניות.

גנט, בלגיה

גנט, בלגיה

העיר נמצאת כל כך עמוק בתוך רעיות הצמחונות, שהיא מנהלת "יום חמישי צמחוני" בבתי הספר ובקרב עובדי השירותים הציבוריים. בתי קפה ומסעדות מציעים מגוון צמחוני גדול במיוחד בימי חמישי. בכלל, יש בעיר הרבה שווקים אורגניים, בתי קפה וסופרים צמחוניים. למרות שרוב המקומות צמחוניים ולא לגמרי טבעוניים, קיימות גם לא מעט אפשרויות טבעוניות. קיימים בעיר גם ברים טבעוניים.

אדינבורו, סקוטלנד

אדינבורו, סקוטלנד

העיר הוכרזה על ידי ארגון פיטה בתור העיר הכי ידידותית לטבעונים בבריטניה בשנת 2015, ובכך היא קטפה את התואר שהיה שייך קודם לגלסגו. אדינבורו מציעה יותר מ-20 עסקים טבעוניים, בנוסף לאפשרויות טבעוניות בעסקים רבים נוספים, ביניהם בתי קפה, ברים ומסעדות. משאיות אוכל מציעות תפוחי אדמה אפויים עם מגוון רטבים כמו קורי חומוס ובולונז טבעוני.

צ'נאי, הודו

כמעט חצי מאוכלוסיית הודו צמחונית. בזמן שאזורים שלמים בצפון משתמשים בחמאה, הדרום הרבה יותר ידידותי לטבעונים. צ'נאי, במיוחד, הפכה להיות יעד לטבעונים, שמציעה מגוון רחב של קורי ואוכל רחוב טבעוניים, שמבוססים על תירס ותפוחי אדמה. גם משקאות טבעוניים לא חסר שם.

ברייטון, בריטניה

ברייטון, בריטניה

ברייטון היא בית למסעדות וחנויות טבעוניות רבות. יש בה גם הרבה Bed & Breakfast טבעונים. כל שנה בחודש מרץ מתקיים בעיר VegFest - פסטיבל טבעוני גדול. יש בעיר בתי קפה טבעונים קטנים וייחודיים, מסעדות טאפאס והפיצריה הטבעונית היחידה בבריטניה.

צ'יאנג מאי, תאילנד

צ'יאנג מאי, תאילנד

צ'יאנג מאי יצרה לעצמה מוניטין כיעד לתיירים טבעונים. יש בה מסעדות בופה טבעוניות, מסעדות יוקרה טבעוניות. ברי סלטים, מסעדות אורגניות של אוכל ישר מהשדה ובתי קפה ומשקאות.

ריו דה ז'נרו, ברזיל

ריו דה ז'נרו, ברזיל

המסעדות הטבעוניות הולכות ותופסות פופולריות בריו. ברי-מיצים קיימים בכל רחוב. סלטים נמכרים לפי משקל. יותר מזה - מסעדות אכול-כפי-יכולתך בשריות מציעות אפשרויות רבות לטבעונים. מסעדות סטייקים נותנות הנחות למי שלא מזמין בשר. אל תשכחו לנסות אסאי (Acai) בחופים.

ברלין, גרמניה

ברלין, גרמניה

יצירתיות רבה נכנסה לסצנת האוכל הטבעוני של ברלין, עד כדי כך שהקרניסטים הכי עקשנים מוכנים לוותר על השניצל שלהם. העיר מארחת את הפסטיבל הטבעוני הכי גדול באירופה בכל קיץ מאז 2008 ואת רשת הסופרמרקטים הטבעונית הראשונה, Veganz, שקמה בעיר בשנת 2011.ישנן גם מסעדות טבעוניות רבות, מפשוטות עד יוקרתיות, בתי קפה ומשאיות אוכל.

פורטלנד, אוריגון, ארצות הברית

פורטלנד, אוריגון, ארצות הברית

יש מסעדות 100% טבוניות בעיר, אבל בכמעט כל המסעדות, הברים ובתי הקפה יש מנות טבעוניות. יש בפורטלנד בירה טבעונית ייחודית ובר חשפנות טבעוני.

ונקובר, קנדה

ונקובר, קנדה

בעיר הזו יש חנויות נעליים, מאפיות, משאיות אוכל ומסעדות טבעוניות. בוונקובר יש כמה מהמסעדות הצמחוניות הכי טובות בקנדה, שמציעות גם מנות טבעוניות.

לכתבה המקורית: The 10 ultimate cities in the world for vegans



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS