טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

ישראל דנציגר - מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה

טל גלבוע 11.1.2017

ישראל דנציגר - מנכל המשרד להגנת הסביבה

אתמול התקיימה מחאה מול ביתו של מר ישראל דנציגר - מנכ"ל המשרד להגנת הסביבה. המחאה התקיימה באופן חוקי מלווה במגאפונים, כן, גם זה חוקי לפי חוק "רעש באמצעות מכשירי קול".

כמו בכל מחאה, מגיעה נציגות ענפה של משטרת ישראל, הפעם בגלל מקום מגוריו של כבוד המנכ"ל הגיעו כוחות מתוגברים של מג"ב.

עומדים שוטרים שאומרים קבל עם ולייב בפייסבוק שהחוק לא נכון, בידיהם הסמכות להורות לנו להפסיק עם המגאפונים.

אז בואו נדבר למה היינו שם, היינו שם כי כעת נמצאים 1,250 קופים בחוות "אין מזור" הארורה, קופים אשר נקנו כבר על ידי נדבן טבעוני בשם עדי גיל, כל הפרויקט הזה נעשה תוך מגעים עם נציגי המשרד להגנת הסביבה.

הוגשה עתירה לבג"צ, והשופט חייב את המדינה לשבת עם נציגי שמורת הקופים תוך עשרה ימים, דבר אשר עד היום קרה תוך חוסר רצינות מטורפת.

לא נעים להגיד אבל מהמדינה קשה לקבל מידת אחריות, חמלה או צדק אלא אם מכריחים אותה.

הצטרפו לשוטרים כל מנומנמי נס-הרים, צעקו עלינו, שרו "עם ישראל חי" ו"דנציגר המלך", עומדת אסופה מבחילה של בני אדם וצועקת שהילדים ישנים, קופים מורעבים למוות אבל הילדים! הילדים! המחאה התקיימה בין השעות 20:00-21:00 למרות שיכולנו להשאר שם עד 23:00 עם המגאפונים.

אזרח מכוער אף הגיש נגדי תלונה על "התקהלות אסורה" (אדיוט, אם קצין מגיע למקום ומצולם אומר "ברור לי שמדובר במחאה לגיטימית וחוקית", לא נראה לי שתצליח).

האזרח שואל אותי "מה שמך?" ואני שואלת אותו מי הוא, שאני אמורה להזדהות בפניו, ואשה טובת לב מפונפנת אומרת לו "טל גלבוע". תחי האח הגדול!

חזרתי הביתה אחרי יום קשה מאוד, תכנית רדיו, איסוף מזון לקופים, הלוויה, נסיעה לחור שנקרא נס-הרים וכל הכח שצריך לעמוד איתנה מול אנשים אטומים ומשטרה שאינה יודעת את החוקים של המדינה וחשבתי לעצמי איך הייתי מגיבה אילו עכשיו היתה מתקיימת מחאה על עוולות נוראיות ליד הבית שלי, באופי שלי? הייתי מצטרפת ובמינימום לא הייתי מפריעה.

הסתכלתי על האסופה המכוערת הזו של האנשים והבנתי איך לקחו את המשפחה שלי מהבית בליטא ואיך השכנים לא אמרו כלום, לא עשו כלום, לא ניסו להגן עליהם, כי ככה זה כשאתה לא מרים קולך עבור האחר אף אחד לא ירים קולו בעבורך.

המאבק שלנו הוא קשה מאוד, אנחנו מיעוט, מיעוט שיוצא כנגד כל האנושות הטובחת בבעלי חיים כאילו אשכרה אין מחר, באופן ישיר אנחנו לא נאבקים בעשירי המדינה, לא בביבי, לא בבוז'י, אנחנו מרימים קולנו למען אלה שלא מדברים בשפתכם אבל סובלים, סובלים כל כך.

כל מפגש עם כיעור האנושות רק עושה אותי לנחושה יותר, להגן על הטוב בעולם הזה אל מול החושך התהומי בלבבות בני האדם.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS