טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

טבילת אש

רועי שפרניק 6.3.2016

טבילת אש

טוב אז שוחררנו ממעצר והגענו הביתה, ותמיד ידעתי שבסוף אעצר, בכל זאת, לאחר מאות כניסות למשקים, מתישהו תמיד תהיה הפעם הראשונה.

אז חוץ מזה שמייבשים לך שם את התחת ושמים אותך ביחד עם שוהים בלתי חוקיים, גנבים, אנסים - ועוד בחדר אחד, אין סבון בשירותים שזה מבאס, אבל מה שהכי מבאס זה שלא מפסיקים לכנות את לול הסוללה בו תיעדנו "בית עסק". "פריצה לבית העסק", "נזק לבית העסק", "מפעל לביצים" וכך הלאה.

במקום הזה כולאים תרנגולות, יצורים חיים ונושמים בצפיפות מטורפת כאילו היו נעליים, על רצפה עשויה רשת ברזל לא ישרה, חותכים להן את המקור כדי שלא ינקרו אחת את השנייה למוות מרוב השגעת בכלובים הצפופים, מסביבן צואה וגופות, אין אור יום, בקושי יש אוויר לנשום, הינדסו אותן גנטית להטיל 300 ביצים בשנה במקום כמה עשרות וזה קורע להן את הגוף, ולבסוף יחשמלו אותן למוות באזור גיל שנתיים (במקום גיל 15 שנה בטבע) רק כי הן כבר לא רווחיות, וכמובן לא שכחנו את גריסת האפרוחים הזכרים כבר בשלב המדגרה. הדבר הזה לא נקרא בית עסק ולא מפעל. בית מטבחיים זה לא בית עסק. רפת היא לא מפעל לחלב ומכוני ניסויים הם לא בית עסק וכך הלאה.

המקומות הללו הן מחנות מפלצתיים שם מותר לאדם לעשות הכל בבעלי חיים, כי כך קבע החוק. והחוק אינו מוסרי והחוק נקבע בכנסת, שם יושבים חבורה של אינטרסנטים שיונקים מהתאגידים הגדולים טובות הנאה.

החוק לעולם לא ישתנה כל עוד יש מי שמשלם לסדיזם בבעלי חיים כסף. גם בתי בושת לילדות קטנות זה בית עסק, אז מה? העסק מכבד את בעליו? ממש לא, היצורים המסכנים האלה חסרי ישע ונתונים אך ורק לחסדינו ואנחנו גומלים להם במעשי השטן שממותג באריזה של גן עדן.

משטרה היא גוף טיפש, זה כמו שריר של השלטון. זה גוף שלא נועד לחשוב, אלא לפעול לפי חוקים שמכתיבים לו - כן, לא, שחור לבן, ונכון להיום, שנת 2016, חוקי להתעלל ולרצוח סוגים מסויימים של בעלי חיים. למה? התשובה תמיד היא - כי ככה, או גג, כי טעים לי. שיעשו טובה לעצמם כל אלו שנושאים לשווא את השם של אלוהים כמי שהכשיר את התעשייה הזאת, מדובר בהונאה של ארגוני כשרויות ובדצים שמגלגלים מיליארדים, משפחות פשע שבני משפחתם מקבלים מעטפות של מזומנים באין מפריע בשם מכירת חוקי צער בעלי חיים מדאורייתא.

המהפכה הזו רק הולכת להתגבר, כל המערכות יצטרכו ללמוד את סדרי העולם החדש, עולם בו רצח יוצא מחוץ לחוק, יקח כמה זמן שיקח. את התרנגולת המסכנה הזו צילמתי היום בלול, היא כבר גמורה וגוססת, חברותיה לתא דורכות עליה, וזה אפילו לא חוקי לחלץ אותה משם ולהגיש לה טיפול רפואי. זה באחריות בית העסק, זה בסך הכל מפעל לביצים, את אף אחד לא מעניין שיש מי שמשלם את המחיר. לא משנה אם זה כלב, חתול, תרנגולת, ארנב, דוב, עגל או צב - תנו להם לחיות את המסע של הנשמה שלהם, אל תזמינו את הסיוט הזה למישהו אחר.

תיעוד המוני בלול מטילות ענק



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS