טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

שביל הזהב לריפוי טבעי

ענת רפואה 13.9.2017

שביל הזהב לריפוי טבעי

ביישוב נידח אחד מתחו האנשים גשר מעל גיא עמוק. יום אחד נפער בגשר חור, וההולכים החלו נופלים ונפצעים. ועדת מומחים ממשלתית דנה ארוכות בבעיה והחליטה להקים מייד תחנת עזרה ראשונה מתחת לגשר. אלא שהחור הלך וגדל, ואתו מספר הקרבנות.

פנו התושבים שוב לממשלה בבקשה להצילם. הוועדה שבה ודנה ארוכות והחליטה שלנוכח חומרת הבעיה יש להקים בית חולים.

בית החולים הלך וגדל, יחד עם החור, ולבסוף הגיע היום שלא נותר כמעט אף אדם שאינו פצוע.

התושבים פנו בזעקה לממשלה שהגיע הזמן לתקן את הגשר. הפעם התשובה מיהרה להגיע, והייתה כועסת: "זהו חוסר אחריות מצדכם - הלא אם נתקן את הגשר נצטרך לסגור את בית החולים ולפטר מאות אנשים!"

(מתוך הספר "שביל הזהב לריפוי טבעי" מאת שרה חמו)

וזה בדיוק מה שקורה כיום עם המשלוחים החיים: מאז שבוטל המכס, ב-2014, על יבוא תינוקות עגלים וטלאים מארצות רחוקות לפיטום ושחיטה בישראל, נפרץ סכר המשלוחים החיים וגדל במאות אחוזים (572,000 תינוקות יובאו הנה ב-2016!), ויחד איתם צמח פה ענף "חקלאות" חדש - מפטמות (רפתות צפופות לפיטום עגלים וטלאים עד לשחיטתם). בשלוש השנים האחרונות קמו בישראל למעלה מ-400 מפטמות! כל חקלאי מנומנם שיש לו ליד הבית חלקה עם גדר הקים מפטמה והתחיל להשמין.

שמע וראה עם ישראל את פשעי המשלוחים החיים האכזריים והמיותרים ויזעק לממשלה "די למשלוחים החיים!" ו"ישראל נגד משלוחים חיים!", וקמו ועדות, וקמו חברי-כנסת מוסריים ודרשו מהממשלה להפסיק את המשלוחים החיים, אבל אז באה הממשלה ואמרה "זהו חוסר אחריות מצדכם - הלא אם נפסיק את המשלוחים החיים נצטרך לסגור את המפטמות ולפטר מאות אנשים!"

כן חברים, אנחנו אשכרה חיים ברפובליקת בננות. הממשלה שלנו שומרת עכשיו על פרנסת המפטמים, היבואנים והשוחטים ולא רואה אף אחד ממטר - לא אותנו ובטח שלא את בעלי החיים המעונים.

אם אתם חושבים שאתם יותר חכמים מאנשי היישוב הנידח ההוא עם החור בגשר, אל תוותרו! קודם כל הפסיקו לאכול את התינוקות האלה ושנית, הצטרפו אלינו למאבק הכי חשוב כיום ויחד ננצח את הבורות והאדישות:

ישראל נגד משלוחים חיים

בתמונה: הם כבר לא איתנו. נשחטו.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS