טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

השתלמות למתנדב למען בעלי החיים

עמותת "ראשון אוהבת חיות" 21.3.2017

השתלמות למתנדב למען בעלי החיים
תמונה מתוך אתר עמותת "ראשון אוהבת חיות"

לראשונה בארץ: עמותת "ראשון אוהבת חיות" יזמה סמינר קבוע למתנדבים למען בעלי החיים.

מהיום, אחת לחודשיים מתנדבי עמותות וארגונים למען בעלי החיים יוכלו לעבור הדרכות עם בעלי מקצוע ומומחים לבעלי חיים ביוזמת עמותת "ראשון אוהבת חיות". בכל השתלמות הדגשים יהיו שונים כשהמטרה היא לייעל ולמקצע את הפעילים בעמותות ואת הציבור הרחב. יו"ר העמותה עופרה רוזנשיין מספרת "כולנו מגיעים מהכיוון של חמלה על בעלי החיים אבל אנו בעלי מקצועות מגוונים ואין לנו הכשרה מקצועית בתחום. השאיפה בכל כנס השתלמות כזה להתרכז בנושאים מהותיים ולתת שירות איכותי יותר לבעלי החיים ולמאמצים."

מדינת ישראל מונה כיום יותר מ-50 עמותות וארגונים למען בעלי חיים מסוגים שונים. המתנדבים מגיעים מרצונם הטוב לתרום ולשפר את רווחת בעלי החיים בארץ. לראשונה, יש מענה שנותן להם כלים להתייעל וללמוד מהבכירים בתחום.

העמותה אספה בקשות מתוך צוות המתנדבים הבוגר שלה- מה חשוב להם ללמוד. מרביתן התרכזו בהתנהגות כלבי הכלביות שחלקם עברו נטישה, שוטטות והתעללות, התאמת משפחה מאמצת לכלב, הנחיית משפחות מאמצות לתקופת ההסתגלות הראשונית כדי למנוע את החזרתם, לימוד שפת גוף של כלבים וחתולים, סוגיית חתולי הרחוב מפי מומחים בתחום.

גם בנושאיים רפואיים התעוררו שאלות - מחלות נפוצות , תזונה הולמת לכל גיל בעל החיים, עזרה ראשונה במצבי חירום ועוד.

לכנס הראשון יגיעו ווטרינר ומאלף בכיר. ד"ר יוני נתנזון - ווטרינר המתמחה בכירורגיה של כלבים וחתולים. נתנזון בעל נסיון של 16 שנות עבודה בבתי חולים מובילים בארה"ב ירצה על עיקורים וסירוסים של חתולים וכלבים בהיבטים פיזיים ורגשיים. המאלף, מייקל בלום - בעל ניסיון של כ-30 שנות עבודה, הוכשר באנגליה עם גדולי המאלפים בעולם והרצה במסגרות רבות בארץ כמו יחידת הכלבנים במשטרה ויחידת "עוקץ". מומחה בפתרון בעיות התנהגות.

הכנס הראשון יתקיים ב-30 למרץ בשעה 20:00 ב"בית זרובבל חביב" ברחוב לבונטין 15, ראשון לציון. עלות כניסה תהיה 10 שקלים תרומה לעמותה. פתוח לקהל הרחב.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS