טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

אוטלי שידרה את הפרסומת הראשונה שלה בטלוויזיה

צוות טבעוניוז 9.2.2021

אוטלי שידרה את הפרסומת הראשונה שלה בטלוויזיה
מתוך הפרסומת

יצרנית המשקאות הצמחיים השוודית אוטלי שידרה את הפרסומת הראשונה שלה בטלוויזיה בארצות הברית בזמן משחק הסופרבול, עם המסר, שהמשקה שלה על בסיס שיבולת שועל הוא 'כמו חלב אבל נועד לבני אדם'.

הסופרבול הוא גמר אליפות הפוטבול האמריקאי, המשודר בטלוויזיה עם רייטינג שיא.

סרטון הפרסומת בן ה-30 שניות מציג את מנכ"ל אוטלי, טוני פיטרסון, יושב בתוך שדה של שיבולת שועל, מנגן על אורגן ושר ג'ינגל עם המילים "זה כמו חלב רק נועד לבני אדם" ו-"ואו, בלי פרה".


לאחר השידור הושמעה ביקורת על כך שהפרסומת נעשתה בהפקה זולה ולא איכותית. בחברת אוטלי התכוננו לכך מראש והכינו חולצות עליהן מודפסת תמונה של פיטרסון והכיתוב "לגמרי שנאתי את הפרסומת של אוטלי".

בעמוד האינסטגרם של אוטלי נכתב: "שלום ארצות הברית! האם בדיוק צפיתם במשחק הגדול כאשר המנכ"ל שלנו, טוני, הופיע משום מקום וסיפק לכם את הסגנון האישי שלו של אוטלי? אם כן, אנחנו לא יכולים להחזיר לכם את 30 השניות שאיבדתם אבל אנחנו יכולים לתת לכם חולצה במתנה אותה אתם יכולים ללבוש בגאווה בידיעה שאנחנו לא נפגע כי אנחנו מאמינים כי דעות שונות מקדמות את החברה. חוץ מזה, להסתובב עם ציור של המנכ"ל שלנו על החזה יכול לייצור דיונים עמוקים על היתרונות של משקה שיבולת שועל שהופק ללא צורך בפרה ועל איך שמעבר מחלב בעלי חיים למשקה שיבולת שועל יחסוך מעולמנו כמויות אדירות של פחמן דו חמצני. אנחנו סבבה עם זה".

מלאי החולצות אזל.

לגמרי שנאתי את הפרסומת של אוטלי

ג'ון שולקראפט, מנהל הקריאייטיב של אוטלי, אמר בראיון לאתר Ad Age: "זאת בהחלט לא פרסומת טיפוסית לסופרבול עם ידוען או ייצור יתר. היא עלתה מעט מאוד יחסית לפרסומות אחרות המשודרות בו... הגישה הטובה ביותר היא לשים שם משהו שמרגיש אמיתי ואז לתת להם לשפוט".

על פי מספר דיווחים, עלות שידור פרסומת של 30 שניות בזמן הסופרבול הוא סביב ה-5.5 מיליון דולר.

שוודיה צנזרה את הפרסומת

הפרסומת צולמה כבר לפני מספר שנים ונועדה לשידור בשוודיה אך הממשלה אסרה על השידור ב-2014 בגלל המסר המועבר בו.

אוטלי נאבקת בימים אלו בחוק חדש של האיחוד האירופי שאוסר על השימוש במינוחים של חלב בהקשר של מוצרים טבעוניים.

מוצרים טבעוניים פוגעים במכירות חלב מן החי

על פי הערכות משרד החקלאות האמריקאי (USDA), מכירות מוצרים טבעוניים דמויי חלב עולות בשנים האחרונות באותו קצב בו מכירות מוצרי חלב מן החי יורדות.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS