טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

מקדונלדס משיקה מוצרים טבעוניים משלה

צוות טבעוניוז 10.11.2020

מקדונלדס משיקה מוצרים טבעוניים משלה

רשת המזון המהיר 'מקדונלדס' מפתחת בימים אלו מוצרים טבעוניים משלה, והם יוגשו בקרוב בסניפיה ברחבי העולם.

פיתוח המוצרים הטבעוניים החדשים הופקד על פלטפורמה חדשה בשם McPlant, שקמה במיוחד למטרה זו.

הנשיא הבינלאומי של הרשת, איאן בורדן, אמר בפגישה עם משקיעים כי הפלטפורמה שוקדת בימים אלו על פיתוח המבורגר טבעוני שיושק כבר בתחילת 2021. לדבריו: "McPlant נוצר במיוחד בשביל מקדונלדס על ידי מקדונלדס. הפלטפורמה תתרחב בעתיד למגוון מוצרים טבעוניים הכוללים בורגרים, חלופות לעוף וכריכי בוקר. כשהלקוחות יהיו מוכנים למוצרים החדשים, אנחנו נהיה מוכנים להגיש אותם". דברי הנשיא צוטטו בעיתון USA Today.

הפלטפורמה תפתח ותשווק את המוצרים החדשים בהתאם לביקושים.

ב-2017 התחיל להימכר המבורגר טבעוני בסניף של מקדונלדס בפינלנד. באותה עת נמכרו המבורגרים צמחוניים בנורבגיה ובצרפת. ב-2019 הגישו מספר סניפי הרשת בקנדה באופן ניסיוני המבורגרים טבעוניים על בסיס ביונד בורגר. כיום מוגשים בורגרים טבעוניים (Incredible Burger של נסטלה) בסניפי הרשת בגרמניה ומגוון מנות טבעוניות בסניפים בבריטניה. הסניפים בארצות הברית לא הגישו עד עתה בורגרים טבעוניים - אך זה צפוי להשתנות.

הסופרת והפעילה הטבעונית האמריקאית קאת'י פרסטון קוראת למקדונלדס להגיש מנות טבעוניות כבר שש שנים. העצומה שפרסמה בנושא אספה כבר יותר מ-230,000 חתימות. לדבריה, "הצרכנים האמריקאים דורשים ממקדונלדס בורגר טבעוני כבר שנים. ההתפתחויות האחרונות הן חדשות מעולות למיליוני אנשים".

בסניפי מקדונלדס בישראל קיים המבורגר טבעוני בשם Big Vegan.


עדכון - 11.11.2020

חברת ביונד מיט הודיעה, כי היא עומדת מאחורי ההמבורגר החדש שעומד לצאת תחת המיתוג של McPlant. בהודעה נאמר: "ביונד מיט ומקדונלדס יצרו ביחד את הקציצה הטבעונית של McPlant".

ההכרזה המקורית של מקדונלדס, ללא אזכור ביונד מיט, גרמה לירידה בשווי המניה של חברת המוצרים הטבעוניים. בעקבות כך פרסם המנכ"ל אית'ן בראון את הודעתו ובירך על הקשר עם רשת מסעדות המזון המהיר.

לקריאה נוספת:
מקדונלדס עולה על הגל



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS