טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

לואיס המילטון שבר שיא של כל הזמנים בתחרות גרנד פרי

צוות טבעוניוז 27.10.2020

לואיס המילטון שבר שיא של כל הזמנים בתחרות גרנד פרי
לואיס המילטון חוגג את נצחונו (מקור: אינסטגרם)

אלוף מרוצי המכוניות הטבעוני, לואיס המילטון, שבר שיא של כל הזמנים כשניצח במירוץ 'גרנד פרי' האחרון.

מירוץ המכוניות 'גרנד פרי' התקיים ביום ראשון בפורטוגל. המילטון בן ה-35 ניצח בתחרות בפעם ה-92, והשווה את מספר הניצחונות שלו לזה של האלוף הקודם מיכאל שומאכר. את נצחונו הוא חגג עם אביו, אמו החורגת וכלבו.

המילטון כתב באינסטגרם: "היום הזה הוא מעבר לחלומות הפרועים ביותר שלי. לא הייתי נמצא פה היום בלי הצוות שלי, שמחדש לי באופן קבוע ודוחף אותי אל מעבר לגבולותיי בתחרות. אני אסיר תודה על כך שהם עומדים לצידי במסע שלי. זה לא משנה כמה פעמים נעשה את זה, זה תמיד יהיה אתגר וזה אף פעם לא קל. זאת זכות לעבוד עם כולם. אני חושב היום על מיכאל, אותו אני מעריץ ומכבד. כבוד הוא לי להיות מוזכר באותו משפט יחד איתו".

לואיס המילטון עבר לטבעונות ב-2017 ומאז ניצל את הפרסום שלו על מנת לקדם מספר נושאים כמו שחרור בעלי חיים ואיכות הסביבה. המליטון קרא לעוקביו לעבור לטבעונות, לוותר על מוצרי עור ולהחרים ניצול בעלי חיים לבידור.

ההכרזה על ניצחונו של המילטון והשוואת הישגיו לאלו של שומאכר בערוץ Sky Sports:



View this post on Instagram

NINETY TWO WINS 🤯 Today is beyond my wildest dreams. I couldn’t be here today without my team, continuously innovating and pushing the barrier in this game. I’m so grateful to have you guys by my side through this journey. It doesn’t matter how many Sunday’s we do this, it’s always a challenge. None of this has been easy. It’s been such a privilege to work with you all. I’m thinking of Michael today, I will forever have the utmost admiration and respect for you, it’s truly been an honour to be mentioned in the same sentence as you. And to you #TeamLH, I can’t express how grateful I am for all of you. All I can say is thank you, from the bottom of my heart for always believing in me. Still We Rise 🏆 #92

A post shared by Lewis Hamilton (@lewishamilton) on




טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS