טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

ביונד מיט פתחה חנות מקוונת, מנייתה זינקה ב-6%

צוות טבעוניוז 31.8.2020

ביונד מיט פתחה חנות מקוונת, מנייתה זינקה ב-6%
צילום: ביונד מיט

חברת ביונד מיט השיקה חנות מקוונת למכירה ישירות לצרכנים, ומנייתה זינקה בכ-6%.

המנייה נסחרת בימים אלו במחיר שנע בין 130 ל-134 דולר.

בחנות המקוונת, Shop Beyond Meat®, ניתן לרכוש ממגוון מוצרי החברה ולהזמין משלוח עד הבית מכל רחבי ארצות הברית מלבד אלסקה, הוואי ופורטו ריקו. החנות מציעה למכירה את מוצרי החברה באריזות במגוון גדלים ובמארזים של מספר סוגי מוצרים יחד. המשלוח מגיע תוך יומיים והוא אקולוגי - חומרי האריזה ממוחזרים וחברת המשלוחים, UPS, מנהלת מדיניות ניטרליות פחמנית.

הזמנת משלוח של מוצרי בשר איננה דבר חדש בארצות הברית, וכעת גם ביונד מיט נותנת את השירות. מניע נוסף להקמת החנות המקוונת הוא עלייה במספר האנשים שעורכים את קניותיהם דרך האינטרנט בעקבות משבר COVID-19. לאחרונה מתגברת מגמת המכירות הישירות מהיצרן לצרכן (direct to customer, DTC) שמאפשרות לייצרן לשלוט במחירים הסופיים של המוצרים ובתדמית המותג, ולקבל יותר מידע אודות הצרכנים.

המתחרה העיקרית של ביונד מיט, אימפוסיבל פודס, פתחה חנות מקוונת כבר בחודש יוני השנה. למשלוח שלה אין ניטרליות פחמנית, אך החברה מדגישה כי הבחירה במוצרים טבעוניים על פני בשר מועילה לאיכות הסביבה יותר מכל דבר אחר.

על מנת לקדם את החנות המקוונת, מציעה חברת ביונד מיט 5 דולר הנחה על כל הזמנה ל-1,000 הקונים הראשונים.

דיווחים:
Beyond Meat Stock Is Soaring Because the Online Shop Is Open (Barrons)
How to order Beyond Meat and Impossible Burgers online (Vox)
Beyond Meat Launches Online Shop (VegOut LA)

בישראל, מגוון המוצרים הטבעוניים דמויי הבשר הולך וגדל. על פי הדיווחים, ביונד ביף - טחון טבעוני של ביונד מיט, יגיע בקרוב לישראל וישווק בחנויות. כמו כן יגיעו לישראל בקרוב מוצרים טבעוניים דמויי בשר של המותגים מיטלס פארם ו-'גארדן גורמה' (Sensational Burger).

בביטאון האמריקאי לתזונה קלינית (American Journal of Clinical Nutrition) מבית אקדמיית אוקספורד פורסם לאחרונה מחקר, שקבע כי צריכת מוצרי ביונד מיט מקטינה את הסיכון ללקות במחלות לב וכלי דם בהשוואה לצריכת בשר. הנבדקים במחקר שהחליפו את מוצרי הבשר במוצרים מקבילים מן הצומח הורידו בממוצע קילוגרם ממשקלים ורמת הכולסטרול בדמם ירדה.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS