טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

אוניברסיטת הרווארד פותחת מסלול שמלמד איך להילחם למען בעלי חיים

צוות טבעוניוז 6.8.2019

אוניברסיטת הרווארד פותחת מסלול שמלמד איך להילחם למען בעלי חיים
אילוסטרציה. מקור: Pixabay

בית הספר למשפטים של אוניברסיטת הרווארד הכריז השבוע על פתיחת מסלול חדש שמלמד את הסטודנטים איך להילחם למען בעלי חיים.

המסלול הוא חלק מפקולטה קיימת בנושאים משפטיים שקשורים לבעלי חיים ויתמקד בחיות משק ובעלי חיים בשבי, בחיות בר, בנושאים שקשורים בשינויי האקלים, בפגיעה בעובדים בתעשיית בעלי החיים ובנושאים נוספים שקשורים ליצירת מנהיגים עתידיים בתנועה למען בעלי החיים.

לדברי מנהלת הפקולטה, קריסטן סטילט, "הפקולטה תכין את בוגריה ליצירת קריירה בתחום ההגנה על בעלי חיים, להפקת התדיינות משפטית וניתוח מדיניות שיועילו לתנועה למען בעלי החיים ולהקמה של פלטפורמה בינלאומית מוכרת לחינוך הציבור הרחב בנושאים הבוערים הרבים שקשורים בבעלי חיים."

המסלול החדש יובל על ידי עוזרת אורחת, פרופסור קת'רין מאייר, שייסדה חברת עורכי דין שעוסקת בבעלי חיים לפני 26 שנים. לצידה תעמוד ניקול נגווטי, מומחית למדיניות מערכות מזון מוכרת בארצות הברית. לדבריה, "כבוד הוא לי להיות חלק מהקמת המסלול. המסלול יספק לימודים יוצאים מן הכלל לדור חדש של פעילים שפועלים לפתח אסטרטגיות משפטיות בעלות השפעה להשגת מערכת מזון בריאה וצודקת - לרווחת בעלי החיים האנושיים והלא-אנושיים כאחד."

המסלול יתן לסטודנטים ניסיון מעשי בהתדיינות משפטית, חקיקה, פרקטיקות ניהוליות וקביעת מדיניות - הן בארצות הברית והן במישור הבינלאומי.

לדברי דיקן בית הספר למשפטים של אוניברסיטת הרווארד, ג'ון אף. מנינג, "משפט בעלי חיים הוא תחום חשוב וחיוני, והוא גדל במהירות. המסלול החדש יתן לסטודנטים ניסיון מעשי בתחום המתפתח ויושתת על המסורת הארוכה של הרווארד של הוראה חדשנית. המסלול יכין את הבוגרים העתידיים להתמודדות עם אתגרים חברתיים חשובים."

בית הספר למשפטים של הרווארד הוא אחד מ-167 בתי ספר למשפטים ברחבי ארצות הברית שמציעים קורס במשפט בעלי חיים - גידול לעומת תשעה בלבד שהיו קיימים בשנת 2000.

דף המסלול באתר הרווארד:
Animal Law & Policy Program

כתבות נוספות בנושאים משפטיים שקשורים בבעלי חיים ניתן למצוא במדור חוק ומשפט.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS