טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

שמואל בוקסר: מועמד לראשות עיריית נס ציונה צד להנאתו חיות בר

צוות טבעוניוז 25.9.2018

שמואל בוקסר: מועמד לראשות עיריית נס ציונה צד להנאתו חיות בר
מתוך 'ספארי סומרסבי'

העיתון 'ידיעות אחרונות' מדווח, כי שמואל בוקסר, אחד המתמודדים על ראשות עיריית נס ציונה, צד להנאתו חיות בר נדירות באפריקה בזמנו החופשי.

בעיתון נכתב, כי בגיליון של 'ספארי סומרסבי' בדרום אפריקה שיצא באוקטובר 2017 תוארו הישגיהם של הציידים שהגיעו לשמורה כדי לצוד בחודש מאי של אותה שנה. שניים מאותם ציידים, שתמונותיהם מתנוססות בגאון בעלון השמורה, הם שמואל בוקסר וישראלי נוסף - אפרים דותן. הם מוגדרים על ידי הכותבים כ-"חברינו הטובים, שצדים איתנו מאז שנת 2015, ומאוד התגעגענו לנשותיהם שהגיעו עימם בפעמים קודמות אך נשארו הפעם בבית". על פי הכתבה, השניים צדו לא פחות מ־17 זברות, בופאלו ואנטילופות משלל סוגים.

בוקסר לא הכחיש את המעשים. ממטה הבחירות שלו נמסר בתגובה: "אלו הם פרסומים על רקע מאבקי בחירות שנעשים על ידי מועמדים החוששים למעמדם. זהו אירוע שנשלף מהבוידעם ושייך להיסטוריה, שנעשה במסגרת טיול מאורגן ומקובל באפריקה. אירוע זה לא רלוונטי למועמדותי לראשות העיר".

אתי אלטמן, ממייסדות עמותת "תנו לחיות לחיות", ראתה את תמונות ההרג ואמרה: "קשה שלא להזדעזע מהמחשבה שמי שמתיימרים להיות נבחרי ציבור לוקחים חלק במסעות מזעזעים של רצח אכזרי ומיותר של בעלי חיים אומללים. ציד הוא לא ספורט ובטח שלא לגיטימי מבחינה מוסרית. הוא רצח לכל דבר. בידי כל תושב בישראל לבחור מי ראוי לייצג אותנו ומי לא".

שמואל בוקסר הוא צאצא של מייסדי נס ציונה, והיה בעבר מנכ"ל וממייסדי יקב ברקן. בוקסר עלה לכותרות לאחרונה אחרי שהוריד יוצאי אתיופיה מקווי הייצור בשל איומים כי היינות לא יזכו לתו כשרות - פרשה שלא הפריעה לו להתגאות בדף הבחירות שלו ש-"קידמתי ושילבתי את בני העדה האתיופית במפעלי".

סיסמת הבחירות של שמואל בוקסר היא "הטוב ינצח".

לכתבה המלאה:
השאיפה: ראשות העיר. התחביב: ציד חיות

בעקבות פרסום הכתבה פורסמה עצומה הקוראת לשמואל בוקסר לפרוש מהמירוץ לראשות נס ציונה. בעצומה נכתב: "הבוקר התעוררנו לבוקר של בושה ולכותרות שאנו לא רגילים להן ושלא משקפות את הרוח והערכים של תושבי ותושבות העיר... כל אדם בר דעת שיש בו צלם אנוש יודע שאסור לתת למועמד כזה להתמודד לראשות עיר וכל תפקיד ציבורי... איזה מסר חינוכי אנו מעבירים לילדינו אם אנו שותקים? האם אדם שאין בו חמלה בסיסית לבעלי חיים יכול לגלות חמלה ורגישות גם לתושבים ובני אדם? איזה רגישות יגלה לבעלי החיים בעירנו ולאגף התברואה והשירות הוטרינרי?"

רלוונטי למועמדות של בוקסר או לא, עם עלייתה של הטבעונות בשנים האחרונות ושבירת הקונצנזוס סביב בעלי חיים - עברו של המועמד לראשות עיריית נס ציונה נחשב על ידי רבים ככתם. מצב זה מוקצן עוד יותר על רקע ריצתה של רשימת תל אביב טבעונית למועצת עיריית העיר העברית הראשונה.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS