טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

משפחת נתניהו למען בעלי החיים עצמם

צוות טבעוניוז 4.7.2018

משפחת נתניהו למען בעלי החיים עצמם
(צילום מסך מתוך הסרטון של חוות החופש)

משפחת נתניהו זכתה היום לכתבת שער במוסף 'המגזין' של עיתון 'מעריב', תחת הכותרת 'בעלי החיים עצמם'. על הכתבה חתומה סיגל בן דוד.

על שער המגזין נכתב: "הסרטון שצילם יאיר נתניהו במקלט להצלת חיות מבית מטבחיים, ובו הכריז כי יתנסה בטבעונות, מצטרף ללא מעט אמירות בשנים האחרונות של הוריו, בנימין ושרה נתניהו, בעד זכויות בעלי חיים. איך מגיבים האקטיביסטים הטבעונים לסולידריות המפתיעה מכיוונה של משפחת ראש הממשלה, והאם מלבד הצהרות תמיכה, משהו ישתנה בשטח?"

הכתבה מתייחסת לתגובות הרבות לפרסומים האחרונים סביב יאיר נתניהו: "העובדה שיאיר נתניהו, בנו של ראש ממשלת ישראל ומי ששמו נקשר עם לא מעט שערוריות, הביע תמיכה באג'נדה שלהם - עוררה תגובות מעורבות בקרב חברי הקהילה הטבעונית בישראל. מול מי שטוענים כי מדובר בתרגיל ביחסי ציבור, יש מי שמבהירים כי הפוליטיקה אינה רלוונטית כאן וכבר מסמנים את היעד הבא: 'ברגע שגם התפריט של ביבי ושרה ישתנה, זה יביא לשינוי החוצה'."

טל גלבוע מצוטטת בכתבה: "ביום שפורסם כי המשטרה המליצה על הגשת כתב אישום נגד אביו, בתוך כל היום המטורף הזה, יאיר שלח לי הודעה בעשר בלילה וביקש את התחקיר שעשינו בחיפה כדי להפיץ בוואטסאפ. פה הרגשתי שהכאב שלו אותנטי."

מול גלבוע צוטט אקטיביסט אחר ששמו לא צוין: "יאיר נתניהו בוחר בטבעונות, שזה דבר טוב, אבל נשאלת השאלה אם זה בא מרצון להשפיע ולהפוך את העולם למקום טוב יותר או ממקום אינטרסנטי של יצירת כותרות על הנושא. נקווה שהסוגיה לא מהווה עבורו רק בסיס לרווח."

הכתבה מספרת על המעבר של יאיר לצמחונות כבר לפני שנים, על המעבר שלו לטבעונות לאחרונה ועל הקשר שלו עם טל גלבוע.

בכתבה מתאיינת גם עידית רומנו, ממייסדות חוות החופש, אודות הביקור של יאיר בחווה. לדברי רומנו: "אשמח גם אם ביבי ושרה יבואו לבקר אצלנו בחווה, כי ביום שבו האסימון יפול, והם יבחרו שהם לא רוצים לארח על חשבון סבל של אף חיה, אהיה המאושרת באדם... מאחר שהקדשתי את חיי למען המטרה הזו, אחד משיקולי לבחירת ראש הממשלה הבא יהיה בהחלט גם מי שיוביל את המדינה לעבר אג'נדה של יחס מוסרי לבעלי חיים והצלתם."

עמוד השער של המגזין (צילום מתוך מעריב)
הכתבה המלאה (צילום מתוך מעריב)

לקריאה נוספת:
יאיר נתניהו: Be vegan
בנימין נתניהו: למדנו מכלבתנו קאיה מה זאת נשמה ותודעה של בעלי-חיים
בנימין נתניהו: אסור לנו לעולל לבעלי נשמה ותודעה את מה שנאסר עלינו לעולל לבני המין האנושי
שרה נתניהו: שותפה מלאה לארגוני בעלי החיים



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS