טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

מיליוני דולרים זורמים ליצרניות מזון טבעוני

דודי שטרן 22.10.2017

מיליוני דולרים זורמים ליצרניות מזון טבעוני

הביקוש ההולך וגובר לחלבון מן הצומח הביא לאחרונה לגל נוסף של השקעות הון ביצרניות מזון טבעוני.

לאונרדו דיקפריו השקיע לאחרונה סכום לא ידוע בחברת המוצרים הצמחיים Beyond Meat. דיקפריו, שהיה מעורב בהקמת החברה, אמר לתקשורת: "מעבר מצריכת מוצרים מן החי לצריכת מוצרים מן הצומח הוא אחד הפעולות המשמעותיות ביותר שניתן לעשות על מנת להקטין את ההשפעה על שינויי האקלים". החברה התחילה את דרכה לפני כשנה בסניף של Whole Foods Market בקולורדו, וכיום מוצריה נמכרים ב-2,500 חנויות ברחבי ארצות הברית.

יצרנית מוצרים טבעוניים נוספת בשם Delighted by Hummus גייסה הון של 600,000 דולר מאיש העסקים מארק קיובן, שקיבל בתמורה 25% ממניות החברה. החברה מוכרת ממרחים מתוקים על בסיס חומוס במגוון טעמים כמו שוקולד, וניל ומנטה. באתר החברה נכתב: "החלפנו את השום והלימון בווניל וקינמון, ואת שמן הזית בשמן קוקוס. זוהי ההמצאה החדשה ביותר בתחום הנשנוש המוסרי".

יצרנית החטיפים המצליחה Hippeas ערכה סבב גיוס הון נוסף בשבוע שעבר, בו גייסה 10 מיליון דולר. החברה מתכננת להפיץ את מוצריה לרשתות שיווק נוספות בארצות הברית ובבריטניה, שישווקו באריזות במגוון גדלים. החברה חוותה עלייה מטאורית במכירות בשנה האחרונה. את אחת ההשקעות הראשונות שלה היא קיבלה מלאונרדו דיקפריו.

סטארט-אפ האיפור הטבעוני Mented Cosmetics הכריזה על סיום סבב גיוס הון של מיליון דולר. החברה מייצרת לק לציפורניים, ליפסטיק ומוצרים נוספים, עם התמקדות בצבעים שמתאימים לנשים כהות עור. בראיון לעיתון פורבס, אמרה אחת ממייסדות החברה: "המטרה שלנו היא שנשים כהות עור ירגישו שהן מקבלות עדיפות בעולם היופי".

חברת אקווינום (Equinom) הישראלית מקיבוץ גבעת ברנר, העוסקת בטיפוח והשבחת זרעים לתעשיית המזון העולמית, גייסה 4 מיליון דולר מקרן הפרייבט אקוויטי פורטיסימו קפיטל. זוהי השקעה ראשונה של פורטיסימו כחלק מסבב הגיוס השלישי של אקווינום. עד היום גייסה אקווינום 2.25 מיליון דולר בשני סבבי הגיוס הקודמים מחברת הזרע, המתמחה בייצור זרעים וגידולי שדה, ומהמשקיעים הפרטיים, מיכה וגבי דנציגר. בין היתר, אקווינום משביחה זני קטניות על מנת להגדיל את אחוז החלבונים בהן ולהשתלב בשוק החלבונים הצמחיים העולמי.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS