טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

סופרמרקט טבעוני - עכשיו בלב תל אביב

דודי שטרן 3.7.2017

סופרמרקט טבעוני - עכשיו בלב תל אביב

סופרמרקט 100% טבעוני, הנושא את השם 'הגל הירוק', נפתח בשוק הכרמל בתל אביב, והוא מציע כ-4,000 מוצרים טבעוניים במחירים הוגנים.

המרכול משלב מוצרים תוצרת ישראל עם מוצרים מיובאים. אילון זקצר, ממייסדי המרכול, מספר בראיון לטבעוניוז, כי הוא שם דגש על יצרנים ישראלים קטנים, ולא מוכר מוצרים של חברות גדולות, כמו תנובה ושטראוס. הוא גם מקפיד שהמחירים יהיו זולים יותר מהמקובל בשוק הישראלי. "אני בא להראות לאנשים, שטבעונות לא צריכה להיות דבר יקר", הוא אומר.

בין 4,000 המוצרים שאפשר למצוא במרכול: מוצרי יסוד, משקאות, קפה, אוכל מוכן (מבית היוצר של "אותנטבעי" מקהילת העברים מדימונה), חטיפים, פסטות, גבינות טבעוניות, תוספי תזונה, קטניות, דגנים ואגוזים בתפזורת, רטבים, שימורים, תבלינים ועוד. המרכול איננו מספק שקיות פלסטיק או ניילון. הקניות ניתנות בסלים באופן אוטומטי.

זהו סניף ראשון מתוך מה שמתוכנן להיות רשת סופרמרקטים, בהשראת רשת Veganz הגרמנית. בהודעה לעיתונות נמסר, כי טבעונים יכולים להיות בטוחים כי כל המוצרים בחנות הם טבעוניים, והחנות חתומה על "אמנת טבעונות", וכמוה כל הספקים שלה. כמו כן נמסר, כי החנות נוקטת בגישת סחר הוגן - לא רק כלפי הלקוחות, אלא גם כלפי הספקים.

מייסדי המרכול הם:

אילון זקצר הוא יבואן ומפיץ למוצרי מזון לשוק המוסדי (בתי מלון, קייטרינג, אולמות, גני אירועים). חברתו פעילה יותר מעשרים שנה ונחשבת לספק מוביל בענף. אילון הוא אבא לילד טבעוני, והוא הוביל את המהפכה הטבעונית בשוק המוסדי, התמחה בטבעונות ופיתח קו מוצרים שמאפשר ללקוחותיו להגיש תפריט טבעוני עשיר ואיכותי.

רפאל אברהם הוא בעל ניסיון ניהולי רשתי וקמעונאי עשיר. רפאל עבר תהליך אישי עמוק, הנמשך בימים אלה בכל הקשור לאורח חיים טבעוני. רפאל הינו אוטוריטה קולינרית, בשלן מוערך, מוכשר ויצירתי שמשלב התמחויות בבישול אתני ובישול ביתי עממי לצד פיוז'ן גורמה יצירתי בסגנון חופשי.

אילון ורפאל החליטו להקים את הסופר הטבעוני בעקבות מספר גורמים: העלייה במספר הטבעונים בישראל (5-7% מהאוכלוסיה, לטענתם), העלייה במספר העסקים הטבעוניים בתחום ההסעדה והמסעדנות, העלייה בביקוש ובעצה של מוצרים טבעוניים, והשפעתם של טבעונים על סדר היום הציבורי בישראל.

הגל הירוק - הסופרמרקט הטבעוני שלי
כתובת: הכרמל 50, תל אביב (שוק הכרמל).
טלפון: 03-6886997.
שעות פתיחה: א'-ה' 09:00-20:00, ו' 09:00-16:00.



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS