טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

הפגנה מול ביתה של דגנית בן דב

החזית לשחרור בעלי חיים 21.12.2016

אתמול נערכה הפגנה של פעילי החזית הישראלית לשחרור בעלי חיים מול ביתה של ד"ר דגנית בן דב, הממונה על צער בעלי חיים במשרד החקלאות - תפקיד הזוי ביותר שנאלץ להכשיר תעשייה שטובחת ורוצחת כ-330 מיליון בעלי חיים בכל שנה ומענה עוד אינספור אומללים בשביל רווח מקסימלי של המתעללים.

פעם אחר פעם משרד החקלאות וד"ר דגנית בן דב מקבלים חומרים קשים של התעללות ממוסדת, והתשובות הרופסות שאנו מקבלים אינן מתקבלות על הדעת: "אכיפה לוקחת זמן", "לא נמצא חשד לעבירה", "המשק נמצא תקין", "לא נמצאו בעלי חיים פצועים וחולים", "בעל המשק עודכן להגדיל את הכלובים" - וכל זה תוך כדי שימוש במילים מכובסות וציון והדגשה מאותה ממונה על צער בעלי חיים שאותם בעלי חיים הם לא בעלי חיים רגילים אלא בעלי חיים של תעשייה, ומשתמע מבין דבריה שמותר לעשות בהם את הדברים האסורים על פי חוק צער בעלי חיים עליו היא מופקדת וממונה מטעם משרד החקלאות, אותו משרד שהתפקיד העיקרי שלו זה לקדם כמה שניתן את רווחי התעשייה והמתעללים הסדרתיים בבעלי חיים. ניגוד עניינים זה גרם לכך שמשרד החקלאות שמח להציב בובות שלא עושות דבר לאכיפה והם שומרים לעצמם את הפיקוח על האכיפה, כדי לא לפגוע ברווחי התעשייה.

מדובר בלא פחות מפשיעה מאורגנת של כל הפועלים במשרד החקלאות בידיעה מוחלטת שאם הפיקוח על חוק צער בעלי חיים שקיים כבר מעל 20 שנה יעבור לידי הפיקוח של משרד אחר, לדוגמה המשרד לאיכות הסביבה, החוק אכן ייאכף ויפגע באופן ישיר בלולנים, ברפתנים, בשוחטים וכל שאר אנשי העסקים שמתפרנסים מדם בעלי החיים.

אנו כבר לא רק דורשים ממשרד החקלאות להעביר את הטיפול בחוק צער בעלי חיים למשרד אחר, אנו מודיעים בזאת שכל בכירי משרד החקלאות הם יעד מרכזי למחאות רועשות וקולניות בכל מקום ובכל זמן, כמובן כמוסדר בחוק. לא ייתכן שאותם אנשים שדואגים להכשיר תעשייה מתעללת ורצחנית ישנו טוב בלילה, בזמן שבאותם מתקנים מזוויעים בהם בעלי חיים אומללים צורחים את נשמתם מכאבים פיזיים ונפשיים ימשיכו לסבול רק כי מישהו שהיה אמור לעשות את עבודותו, לא ממש מתלהב לעשות אותה.

צילום: רועי שפרניק









































































טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS