טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

המעבר לטבעונות של מייסדת אנסטסיה ומשפחתה

צוות טבעוניוז 1.7.2018

המעבר לטבעונות של מייסדת אנסטסיה ומשפחתה
אילוסטרציה. מקור: Pixabay

אתר החדשות ynet מספר על המעבר לטבעונות של משפחת הר אבן - תמר, עומר וילדיהם. תמר היא ממייסדי מסעדת אנסטסיה המפורסמת בתל אביב.

תמר סיפרה: "זה היה פתאומי ומיידי. הסתכלנו זה על זה והבנו שאנחנו לא לוקחים יותר חלק בתעשיית המזון מן החי. זה היה מלחיץ, לא ידענו מה אנחנו הולכים לאכול. בדיעבד אני יכולה להגיד שזה באמת כל כך קל השינוי הזה, והוא הביא איתו רק דברים מדהימים לחיים שלנו". עומר הוסיף: "אחרי שצפינו בהרצאה של גארי יורופסקי על תעשיית הבשר, הלכנו למקרר עם שקית זבל ופשוט זרקנו את הדברים שהם לא טבעוניים, דברים שקנינו באותו יום. מאותו יום התחלנו חקירה של מה אפשר לאכול".

ההחלטה של משפחת הר אבן לפני כשש שנים לעבור לטבעונות הייתה מיידית, אך המעבר עצמו היה הדרגתי. בהתחלה היה קושי, בעיקר עם הילדים שהיו אז קטנים, אך בני הזוג מעידים כי בדיעבד, המעבר היה קל יותר משציפו.

בהקשר של הפחד בקרב ההורים שילדיהם יסבלו משונות חברתית, אמר עומר: "הייתה מחשבה על השאלה איך הילדים יתמודדו בסיטואציות חברתיות כמו יומולדת. אני חושב שהכוח של לאכול בריא ביטל את כל החששות, ושהמציאות הוכיחה שזה לא כזה מפחיד, שזה לא כל כך נורא להיות קצת שונה". תמר הוסיפה: "אם יש יומולדת בבית ספר אנחנו דואגים להביא עוגה עבורם. בפועל, ברוב המקרים אנחנו לא צריכים להביא כי ההורים יודעים שיש ילדים טבעונים והם מכינים עוגה טבעונית".

בתגובה לשאלה אודות האתגרים שבטבעונות, אמרה תמר: "כיום האתגרים שלנו ממש לא קשורים לאוכל. האתגר הוא להתמודד עם המציאות שנחשפנו אליה. הידיעה שבכל רגע כמות בלתי נתפסת של בעלי חיים נמצאת בתוך תופת. אני הרגשתי שהדרך היחידה שבה אני יכולה להתמודד עם זה היא לעשות משהו, לנסות לקדם טבעונות. מהסיבה הזאת את יכולה לראות יותר ויותר טבעונים אקטיביסטים".

לכתבה המלאה:
להפוך לבית טבעוני עם שני ילדים קטנים

---

אנסטסיה - מסעדת ארוחות בוקר ובראנץ', בית קפה
כתובת: פרישמן 54, תל אביב (יש חניון צמוד)
טלפון להזמנות: 03-5290095‏



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS