טבעוניוז | כל החדשות בעולם הטבעונות
טבעוניוזהרצאותחדשותתמונות השבועטוריםאוכל ומתכוניםסרטוניםיהדותארועים קרובים

שנים-עשר הרגלים של טבעוני יעיל

טוביאס לינארט 27.3.2016

שנים-עשר הרגלים של טבעוני יעיל

לעניות דעתי, להיות טבעוני יעיל זה לא עניין של להיות טבעוני עד המרכיב הכי קטן, אלא עניין של לתקשר בדרך שפותחת להכי הרבה אנשים את הלב ואת הראש לאכילה וחיים חמלתיים יותר. זאת הרשימה שלי של 12 הרגלים לטבעונות יעילה:
  1. טבעוני יעיל שם את עצמו בנעליו של כל מי שהוא מדבר איתו. הוא יודע שאחרים יכולים להיות שונים ממנו בדרכים רבות. יכולים להיות להם תחומי עניין אחרים ומניעים אחרים.
  2. טבעוני יעיל מתאים את עצמו לקהל שלו. הוא מתאים את הדרך בה הוא מדבר ואת הדברים שהוא מדבר עליהם לאנשים שהוא מדבר אליהם.
  3. טבעוני יעיל מעודד כל צעד שאנשים עושים. הוא יודע ששינוי נעשה בהדרגה. לכן, הוא מתמקד בדברים הטובים שאנשים כבר עושים על פני דברים שהם עדיין לא עושים.
  4. טבעוני יעיל לא מתעסק בטוהר. הוא יודע גם לגבי עצמו וגם לגבי אחרים שהתמקדות בטוהר איננה אפקטיבית. הוא מציג את הטבעונות כדבר נגיש, קל ומושך. הוא רוצה לגרום לאנשים לעשות את הצעד הראשון.
  5. אל תהיה צודק, היה חכם. טבעוני יעיל לא נכנס לוויכוחים. בנוסף להצגת טיעונים, הוא מציג מידע פרקטי, מתכונים וניסיון אישי.
  6. טבעוני יעיל יודע להקשיב. הקשבה הכרחית לשיח יעיל. הוא יודע לשאול שאלות ולשתוק כשצריך. הוא ידידותי ויש לו חוש הומור. הוא יודע שהדרך בה השיחה מתקדמת חשובה לא פחות מהתוכן.
  7. טבעוני יעיל זוכר שפעם הוא לא היה טבעוני. הוא זוכר שהוא אכל פעם מוצרים מהחי ושאולי היה בעצמו חירש לטיעונים בעד זכויות בעלי חיים. היה סבלני וסובלני.
  8. טבעוני יעיל יודע ששינוי בגישה יכול לבוא אחרי שינוי בהתנהגות. לכן, לא אכפת לו שאחרים עוברים לטבעונות מסיבות בריאותיות או מסיבות אחרות.
  9. טבעוני יעיל הוא צנוע. הוא יודע שהוא לא מושלם. הוא יודע שאחרים עושים דברים טובים, גם אם הם לא טבעונים. הוא יודע גם שאין לו תשובות לכל דבר.
  10. טבעוני יעיל נותן אמון באנשים. הוא יודע שאנשים רוצים להיות טובים, ולא רוצים שבעלי חיים יסבלו. הוא יודע ששינוי זה עניין של זמן. הוא יודע שחשוב להקל על אנשים לעבור לטבעונות ולהראות להם את האפשרויות הטבעוניות.
  11. טבעוני יעיל מבין את החשיבות הגדולה של אוכל טוב. הוא משבח את הפיתוח של מוצרים חדשים. הוא לומד לבשל. הוא נותן השראה לאנשים כשהוא מראה להם כמה טוב אפשר לאכול כטבעוני.
  12. טבעוני יעיל לא שופט. טבעונות היא להיות אדם טוב יותר. היא מסע יותר מאשר יעד, ואפשר להתחיל בה במספר דרכים.
לכתבה המקורית: The 12 habits of highly effective vegans



טבעונות   |   מפת האתר   |   חיפוש באתר   |   אודות האתר   |   תנאי שימוש באתר   |   כתבו לנו
קירות שקופים   |   הון שלטון מזון   |   איך לעבור לטבעונות   |   טבעונים עושים עסקים
המדע קבע: טבעונות היא התזונה הבריאה ביותר
עקבו אחרינו: פייסבוק טוויטר יוטיוב אינסטגרם פינטרסט הרשמה לניוזלטר ערוצי RSS